با هدف همفکری و تعامل؛

وزیر اقتصاد با اعضای هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی دیدار کرد

6252 بازدید

 

نشست مشورتی دکتر خانـدوزی، وزیراقتصاد و دارایی؛ با اعضای هیات‌علمی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی، شنبه 24 مهر 1400 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این نشست که با هدف همفکری درباره مسائل اقتصادی جامعه تشکیل شد دکتر میراحمدی، رئیس دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی؛ با عرض خیرمقدم، از وزیر و هیات همراه برای تشریک مساعی باهدف حل مسائل اقتصادی قدردانی کرد و در سخنانی به معرفی دانشکده پرداخت و با بیان تاریخچه و سابقه تاسیس این دانشکده و معرفی رشته ها و مقاطع تحصیلی دایر در دانشکده، به توان و ظرفیت های دانشکده اشاره کرد و گفت: برخورداری از اعضای هیات علمی شاخص و برجسته در عرصه علمی و اجرایی؛ برخورداری از دانشجویان خوب، پرنشاط و مستعد؛ ایجاد و فعالیت مرکز مطالعات اقتصاد و علوم سیاسی که مسئولیت پیوند دانشکده با دستگاه های اجرایی را دارد؛ راه‌اندازی مرکز نوآوری دانشکده از جمله نقاط قوت بارز دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی است.

وی در پایان آمادگی دانشکده را برای هرگونه همکاری با وزرات اقتصاد و دارایی اعلام کرد. در ادامه اعضای هیات علمی گروه اقتصاد، دیدگاه‌ و نظرات خود را درباره مهمترین مسائل اقتصادی جامعه مطرح و با ارائه برخی راهکارها برای حل مسائل مذکور، آمادگی خود را برای همکاری در این زمینه اعلام کردند.

در بخش دیگری از این نشست دکتر خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی؛ به برخی از اقدامات و فعالیت‌های در حال انجام در وزارتخانه اشاره کرد و از نقطه نظرات اعضای هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی استقبال نمود و اظهار امیدواری کرد برگزاری چنین نشست هایی زمینه لازم را برای همکاری مراکز علمی با وزارت اقتصاد فراهم سازد.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: