در مركز رشد دانشگاه شهيد بهشتى محقق شد:

راه‌اندازى دو وب سایت "مدیر اینفـو و بیـزنگار "

3859 بازدید

 

 

مدير محتواى شرکت دانش بنیان رایانگاران کسب و کار مستقر در پارك علم و فناورى دانشگاه شهيد بهشتى با بیان اینکه ابزار‌های آنلاین راه‌اندازی کسب وکار را توسعه دادیم، گفت: در همین راستا ابزار مدل کسب وکار آنلاین، بوم ارزش پیشنهادی، بوم ناب، ابزار ماتریس SWOT، ایدهپردازی را برای تمامی مدیران و افراد کارآفرین، استارتاپ راه‌اندازی کردیم.

نازنین توکلی از راه‌اندازى دو وب‌سایت مدیر اینفو و بیزنگار توسط این شرکت خبر داد و گفت: مدیر اینفو در واقع پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه مدیریت و کارآفرینی است و تمام محتوا اعم از اخبار، رویداد، مقالات کوتاه، کاریکاتور، ویدئو و اینفوگرافی است. همچنین علاوه بر تولید محتوا "بسته‌های آموزشی تخصصی مدیریت و کارآفرینی" را نیز در دست راه‌اندازی داریم.

وی با بیان اینکه علاوه بر موارد فوق حمایت‌های رسانه‌ای را نیز انجام می‌دهیم، تصریح کرد: این حمایت‌ها به صورت رایگان است بدین صورت که اگر رسانه‌ای رویدادی را در حوزه مدیریت و کارآفرینی برگزار کرد حمایت می‌کنیم و در قبال آن از لوگوی ما در رویداد خودشان استفاده کرده و ما را به عنوان حامی رسانه‌ای معرفی می‌کنند.

توکلی، همچنین در خصوص وب‌سایت بیزنگار اظهار کرد: ابزار‌های آنلاین راه‌اندازی کسب وکار را توسعه دادیم تا ابزار مدل کسب وکار آنلاین، طرح کسب و کار، بوم ارزش پیشنهادی، بوم ناب، ابزار ماتریس SWOT، ایدهپردازی را برای تمامی مدیران و افراد کارآفرین، استارتاپ و همه کسانی که در حوزه راه‌اندازی کسب وکار فعالیت می‌کنند؛ را راه‌اندازی کردیم.

مدیر محتوای وب سایت مدیر اینفو، افزود: هم اکنون الکسای مدیر اینفو ۴ هزار است، ولی تمام بازدیدکنندگان به صورت ارگانیک جذب شدند. همچنین با دانشگاه‌ها نیز به صورت رایگان همکاری می‌کنیم.

در حال راه اندازی برنامه وب سایت جدیدی برای کشور‌های همسایه و خارجی هستیم که هم اکنون در فاز بهره‌برداری است.

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: