حضور چهارعضو دانشگاه شهید بهشتی در کاروان اعزامی به المپیک توکیو

7131 بازدید

نجمه خدمتی، مهیار صداقت، نوید رضایی‌فر؛ دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی و دکتر مهران شاهین طبع دانش‌آموخته این دانشگاه در کاروان جمهوری اسلامی ایران به المپیک توکیو 2020 اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر مهران شاهین‌طبع، دانش‌آموخته دانشگاه در کسوت سرمربی تیم بسکتبال؛ نجمه خدمتی، عضو تیم ملی تیراندازی زنان؛ مهیار صداقت، عضو تیم ملی تیراندازی مردان و نوید رضایی‌فر عضو تیم ملی بسکتبال ایران، چهار عضو خانواده بزرگ دانشگاه شهید بهشتی هستند که در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان حضور دارند.

دکتر علیرضا فارسی، معاون دانشجویی دانشگاه؛ در پیامی با آرزوی موفقیت و سربلندی برای المپین‌های دانشگاه شهیدبهشتی اظهار داشت: مایه افتخار و سربلندی است که جوانانی از این دانشگاه سهمی ارزشمند در کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به المپیک توکیو دارند.

وی، خطاب به دانشجویان المپیکی دانشگاه گفت: آنچه امروز حاصل شده است، نتیجه لطف پروردگار و تلاش ها، ممارست‌ها و تمرینات سخت شما در اردو‌ها و در سایه حمایت‌های مربیان، دعای پدران و مادران و همه‌ی قلب‌هایی است که همواره با شما بوده است. یقین دارم همچون پیشینیان خویش غیرتمند و دلیرانه، باری دیگر در آوردگاه توکیو که مهمترین رویداد ورزشی جهان است، افتخارآفرینی می‌کنید.

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: