استاد دانشگاه شهید بهشتی به عنوان مشاور وزیر علوم منصوب شد

32 Views

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «محمد روشن، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

در حکم انتصاب  دکتر حسین سیمایی، خطاب به دکتر محمد روشن آمده است؛ نظر به مراتب تعهد تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید.شایسته است نسبت به تمشیت امور برای دستیابی بهینه اهداف عالی نظام، سیاست‌ها و اجرای برنامه‌های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاه‌ها موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری اهتمام ورزید.

امید است که با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اسناد بالادستی و همچنین، مشی و گفتمان دولت وفاق ملی همسو با برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و توجه به مسئولیت اجتماعی دانشگاه و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های جامعه دانشگاهی در انجام وظایف محوله خود موفق باشید.

 

دکتر محمد روشن،  متولد۱۳۴۳ در شهرستان خمین است. ایشان مقطع کارشناسی و ارشد و دکتری خود را در رشته فقه و حقوق خصوصی در مدرسه عالی شهید مطهری گذرانده است و عضو هیئت علمی پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی با مرتبه دانشیار است؛ از سوابق اجرایی ایشان می‌توان به معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم طی سال‌های 1394 تا 1396، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی، رئیس شورای دانشگاه، رئیس پژوهشکده خانواده، ریاست دانشگاه سوره، مشاور در نظارت و ارزیابی تولیت مدرسه عالی در دانشگاه شهید مطهری اشاره کرد.

دکتر روشن عنوان مدیر نمونه ملی جشنواره شهید رجایی منتخب دستگاهی بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰، دارای نشان درجه دو علمی از شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۹۳ و پژوهشگر برگزیده دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۹۲  را در کارنامه دارد.