آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران دانشگاه برگزار شد

148 Views

آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران دانشگاه شهید بهشتی در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور برگزار شد.

این مراسم سه شنبه یکم آبان‌ماه با حضور دکتر آقامیری رئیس دانشگاه، دکتر ذوالفقاری معاون پشتیبانی و مدیریت منابع، دکتر علیدوست مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از اعضای هیأت علمی، مربیان، سرپرستان و ورزشکاران برگزار شد.

در ابتدای برنامه دکتر برومند، رئیس مرکز تربیت بدنی پس از خیر مقدم  گزارش عملکرد کاروان ورزشی دانشگاه در المپیاد ارائه را کرد. ایشان از ارتقای رتبه دانشگاه در بخش پسران از جایگاه هشتم به چهارم و در بخش دختران از بیست و سوم به پنجم خبر داد و از عملکرد مربیان، ورزشکاران و سرپرستان تیم‌های ورزشی تقدیر کرد.

در ادامه دکتر علیدوست مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم در سخنان خود از عملکرد کاروان بهشتی در المپیاد تقدیر نمود و با توجه به توان و روند رو به رشد ورزش قهرمانی در دانشگاه شهید بهشتی پیش بینی کرد که کاروان بهشتی در المپیاد بعدی حتما بر روی سکو قرار خواهد گرفت.

پس از سخنرانی دکتر علیدوست و پخش کلیپ قهرمانان دانشگاه، دانشجویان و برگزارکنندگان این آیین با برپایی جشن تولد برای دکتر برومند، رئیس مرکز تربیت بدنی را غافلگیر کردند و لحظات شادی را در تالار همایش رقم زدند.

 دکتر محمدجواد ناییجی عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری و سرپرست تیم تکواندو در سخنانی ضمن تقدیر از حمایت‌های رئیس دانشگاه، به همدلی و هماهنگی کاروان ورزشی  اشاره کرد و حمایت‌های بیشتر از ورزشکاران و کادر مدیریتی و فنی تیم را خواستار شدند.

در ادامه  موسیقی زنده توسط ورزشکاران هنرمند اجرا شد.

دکتر آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی ارتقاء عملکرد کاروان بهشتی و کسب 32 مدل رنگارنگ را قابل تقدیر و ارزشمند دانست و ضمن اعلام حمایت و افزایش پاداش ورزشکاران، دستور خرید یک بسته کامل بدنسازی برای باشگاه و افزایش مساحت آن را صادر کرد که با همراهی ذوالفقاری معاون پشتیبانی و مدیریت منابع،  با تشویق حضار همراه شد.

در ادامه توسط رئیس دانشگاه به هفت نفر از مدال آوران و زحمت‌کشان ورزش دانشگاه نشان ویژه ورزش بهشتی اعطا شد .

سپس مدال آوران و دانشگاهیانی که در اعزام کاروان امید و حرکت بهشتی همکاری داشتند توسط رئیس دانشگاه، مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم و و معاون پشتیبانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

​​​​​​​