مزایده فـروش امـوال مــازاد و ضایعـات
28616 Views
به اطلاع میرساند دانشگاه شهید بهشتی در نظر دارد حدود 15 تن انواع ضایعات محوطه پردیس مرکزی خود را به شرح جدول ذیل را از طریق مزایده به فروش برساند. متقاضیان پس از بازدید ، می بایست جهت شرکت در مزایده با در دست داشتن چک بانکی به مبلغ 000,000,100 ريال در وجه دانشگاه شهید بهشتی به عنوان سپرده شرکت در مزایده به همراه کپی کارت ملی با ذکر آدرس و شماره تماس تلفن ثابت و تلفن همراه و تکمیل جدول قیمت پیشنهادی (همین برگه) در پاکت دربسته مهر شده قرار و تحویل اداره تدارکات وکارپردازی مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دهند.
- زمان تحویل پاکت ها حداکثر تا ساعت14:30 روز یکشنبه21/06/1400 به اداره تدارکات و کارپردازی مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه شهید بهشتی واقع در میدان شهید شهریاری (ولنجک)می باشد.
- شرکت کنندگان در مزایده میتوانند در روزهای 14و 15و 16 شهریورماه از محل دپو ضایعات بازدید به عمل آورند.
- دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات مختار است و حضور و ارائه پیشنهاد در مزایده ایجاد حق برای شرکت کنندگان نمینماید.
- هزینه چاپ آگهی و نیز سایر هزینههای مرتبط با موضوع برعهده برنده مزایده است.
تعهدات برنده مزایده:
- برنده مزایده موظف است پس از خروج ضایعات به نسبت مبلغ واریز مبلغ جدید طبق برگه باسکول مستقر در دانشگاه به شماره حساب 0342282555 بنام درامدهای اختصاصی دانشگاه شهید بهشتی نزد بانک تجارت اقدام نماید.
علی جلالی
سرپرست مدیریت منابع انسانی وپشتیبانی
ردیف
|
نوع ضایعات
|
مقدار تقریبی
|
قیمت پیشنهادی
|
1
|
انواع فلزات وآهن آلات
|
15تن
|
هر کیلو (به عدد ريال )(به حروف ريال)
|
2
|
انواع چوب
|
|
هر کیلو (به عدد ريال )(به حروف ريال)
|
3
|
انواع کیس وکامپیوتر مستعمل
|
|
هر عدد (به عدد ريال )(به حروف ريال)
|
4
|
انواع الومینیوم
|
|
هر کیلو (به عدد ريال )(به حروف ريال)
|
5
|
انواع پلاستیک
|
|
هر کیلو (به عدد ريال )(به حروف ريال)
|
اینجانب........................................به شماره ملی..............................تمامی شرایط شرکت در مزایده را به دقت مطالعه نمودم و به عنوان تایید و قبول شرایط بدینوسیله اقرار و اعتراف مینمایم که مشمول قانون منع مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی مصوب 1337 بند 51 نمیباشم و اگر خلاف این امر ثابت شد مسئولیت آن به عهده اینجانب خواهد بود.
تاریخ: امضاء