پیام تبریک رئیس دانشگاه به دکتر نصیری قیداری

558 Views

دکتر سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی، با ارسال پیامی انتصاب دکتر سعداله نصیری قیداری، استاد دانشگاه شهید بهشتی را به سمت سرپرست دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

همکار گرانقدر جناب آقای دکترسعداله نصیری قیداری
استاد محترم دانشکده فیزیک

با اهدای سلام و تحیت،
 انتصاب شایسته جناب‌عالی به عنوان سرپرست دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. بی‌تردید تعهد و توانمندی همراه با تجارب گرانسنگ جناب‌عالی، موجبات رشد و شکوفایی آن دانشگاه را فراهم خواهد نمود.
از خداوند متعال توفیق روزافزون جناب‌عالی در پذیرش این مسئولیت خطیر و خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌نمایم.

 

گفتنی است، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر سعداله نصیری قیداری، عضو هیأت علمی و رئیس سابق دانشگاه شهید بهشتی را به عنوان سرپرست دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان منصوب کرد.
در حکم دکتر حسین سیمایی صراف خطاب به دکتر نصیری قیداری آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان» منصوب می‌شوید.
از جنابعالی انتظار دارد با توکل به خداوند سبحان سرپرستی آن دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب و سند دانشگاه اسلامی به انجام رسانید. امیدوار است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد دولت وفاق ملی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید. توفیق و سربلندی روزافزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
​​​​​​​

 

شایان ذکر است، دکتر نصیری قیداری متولد سال ۱۳۳۸ در شهرستان خدابنده زنجان است. ایشان دانش‌آموخته رشته فیزیک و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی با مرتبه استادی است که بیش از ۶۰ مقاله علمی، پژوهشی در مجلات معتبر بین‌المللی به چاپ رسانده و همچنین ۵ جلد کتاب تألیفی و ترجمه در زمینه فیزیک و اختر فیزیک دارد.
دکتر نصیری قیداری نمایندگی مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم، معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو از ۱۳۹۴تا ۱۳۹۷، ریاست دانشگاه شهید بهشتی از ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱، رئیس دانشکده علوم و معاون آموزشی دانشگاه زنجان در دهه ۷۰ و دبیر ستاد سال جهانی علوم پایه در سال ۱۴۰۱ را در کارنامه فعالیت‌های اجرایی دارد.

Share: