در مسابقات والیبال جام رمضان دانشگاه شهید بهشتی

قهرمانان بازی‌های مرحله مقدماتی مشخص شدند

3734 Views

به مناسبت ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و مقام معلم و همچنین روز ملّی خلیج فارس، روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه، مسابقات والیبال جام رمضان آغاز شد.

این مسابقات به همت کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی در سالن ورزشی شماره 4 خوابگاه کوی برادران و با حضور اکبر ملکیان؛ مسئول کانون فرهنگی ورزشی ایثار، داود لکی؛ مسئول تیم های ورزشی کانون فرهنگی ورزشی ایثار، عادل نجفی ناظر برگزاری مسابقات و جمعی دیگر از عوامل شورای کانون فرهنگی ورزشی ایثار برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، تیمهای زئوس هوا فضا، هایزنبرگ دانشکده شیمی، دانشکده علوم ورزشی ورودی 1400، انجمن علوم ورزشی، رعد تربیت بدنی، اکوپ علوم سیاسی و اقتصاد، فیزیولوژی ورزشی و تیم پردیس شهید عباسپور حضور دارند که در روزهای چهارشنبه 7 اردیبهشت و پنج شنبه 8 اردیبهشت دور اول این مسابقات برگزار شد.

در روز اول این مسابقات در بازی اول، تیمهای انجمن علمی علوم ورزشی و هایزنبرگ دانشکده شیمی به رقابت پرداختند که در پایان این بازی، تیم انجمن علمی علوم ورزشی در دو ست پیاپی با امتیازهای 14-25 و 19-25 به برتری دست یافت.

 در بازی دوم، تیمهای رعد تربیت بدنی و دانشکده علوم ورزشی ورودی 1400 به رقابت پرداختند و در پایان این بازی، تیم رعد تربیت بدنی در دو ست پیاپی با امتیاز های 15-25 و 20-25 به به پیروزی رسید.

هشتم اردیبهشت ماه و روز دوم مسابقات در بازی اول، تیمهای اکوپ علوم سیاسی اقتصاد و زئوس هوافضا به مصاف هم رفتند و در پایان، تیم اکوپ علوم سیاسی و اقتصاد در دو ست پیاپی توانست با امتیاز های 17-25 و 13-25 برتری را از آن خود کند.

در بازی دوم نیز تیمهای پردیس شهید عباسپور و فیزیولوژی ورزشی به رقابت پرداختند که  تیم پردیس شهید عباسپور در دو ست پیاپی با امتیاز های 18-25 و 29-31 پیروز میدان شد.

پس از پایان بازی‌های مرحله مقدماتی، برنامه بازی‌های نیمه‌نهایی در روز دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 به شرح جدول زیر در سالن شماره 4 خوابگاه کوی برادران برگزار می شود.

زمان دقیق مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

بازی اول مرحله نیمه نهایی

تیم انجمن علمی علوم ورزشی

تیم رعد تربیت بدنی

بازی دوم مرحله نیمه نهایی

تیم اکوپ علوم سیاسی و اقتصاد

تیم پردیس شهید عباسپور

​​​​​​​