انعقاد تفاهم نامه راه‌اندازی مرکز نوآوری دانشکده مدیریت و حسابداری

32183 بازدید

تفاهم نامه راه اندازی مرکز نوآوری دانشکده مدیریت و حسابداری بین پارک علم و فناوری و دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی منعقد شد.

 

به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ نوآوری، ایجاد و توسعه  تیم ها نوآور و واحدهای فناور توسط اعضای هیات علمی، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه شهید بهشتی، تفاهم‌نامه راه اندازی مرکز نوآوری بين دانشکده مدیریت و حسابداری با حضور آقای دکتر بهروز دری نوکورانی رئیس محترم دانشکده مدیریت و حسابداری و پارک علم و فناوری با حضور آقای دکتر کوروش پرند رئیس محترم پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی منعقد شد.

 

در همین راستا جلسه ­ی مشترک پارک و دانشکده مدیریت و حسابداری، چهارشنبه 24 دی ماه با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد. در این جلسه آقای دکتر علی اصغر سعدآبادی مدیر امور فناوری و نوآوری پارک حضور داشت. همچنین در این جلسه رئیس پارک علم و فناوری اهداف، ماموریت­های و شورای راهبردی مراکز نوآوری در دانشکده­ها و پژوهشکده­ها را تشریح کردند.

 

مرکز نوآوری ­دانشکده مدیریت و حسابداری، از ایده‌هایی که منجر به تولید محصولات یا ارائه خدمات، در زمینۀ های مرتبط با دانشکده مدیریت و حسابداری بر مبنای تقاضا بازار باشد، حمایت می کند.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: