در بازدید رئیس دانشگاه از پروژه های عمرانی انجام شد؛

تالار سیمرغ دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی افتتاح شد

4517 بازدید

دکتر نصیری قیداری رئیس دانشگاه، دوشنبه 15 شهریور ماه 1400، از پروژه‌های عمرانی دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه و هیئت همراه از برخی از پروژه‌های عمرانی از جمله بهسازی فضای سبز و آلاچیق محوطه باز ساختمان سازمان مرکزی، مرکز همایش‌های بین‌المللی، دیوار حائل دانشکده علوم زمین، پست برق نمونه، نوسازی و بهسازی ساختمان پژوهشکده علوم محیطی، و تالار اداره روابط عمومی بازدید نمودند و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مذکور، نحوه تامین اعتبارات و تجهیزات ساختمانی، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های پیمانکاران قرار گرفتند. در این بازدید تالار سیمرغ دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی به طور رسمی افتتاح شد.  

در این بازدید که قریب به دو ساعت به طول انجامید، رئیس دانشگاه ابتدا از فضای سبز و آلاچیق محوطه باز ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه بازدید نمود. در این بازدید دکتر اطاعت بیان داشت: اجرای این طرح به فراخور شرایط کنونی به پیشنهاد دکتر رسولی با هدف ایجاد مکانی برای برگزاری جلسات در فضای باز در دستور کار قرار گرفت. شایان ذکر است این آلاچیق با داشتن فضایی بالغ بر 25 متر مربع هم اکنون آماده بهره‌برداری توسط دانشجویان، اساتید، مدیران و همکاران دانشگاهی است.

سپس دکتر نصیری از  مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه بازدید کرد. ایجاد اتاق VIP در طبقه همکف این مرکز، بازسازی سرویس‌های بهداشتی سالن ابوریحان و VIP اصلی، تعمیر و بازسازی تجهیزات و مبلمان سالن اصلی از جمله اقدامات اقدامات انجام شده در این مرکز است. در خلال این بازدید دکتر حاجی یوسفی ضمن تشکر از دکتر اطاعت و مهندس بیات به سبب توجه ویژه به انجام تعمیرات در مرکز و قدردانی از پی‌گیری‌های مهندس قهرمانی، از موافقت برای عقد قراردادی با بخش خصوصی جهت ارتقاء سیستم صوت سالن مرکز همایش‌ها با تقبل کامل هزینه‌ها توسط این بخش خبر داد و اظهار امیدواری کرد برای ارتقای سیستم تصویری نیز موافقت نامه‌ای با بخش خصوصی انجام شود.

پس از آن رئیس دانشگاه از پروژه دیوار حائل دانشکده علوم زمین بازدید نمود. در این بازدید دکتر اطاعت ضمن اشاره به پیشینه فضای جنوبی این دانشکده به بیان ملاحظات موجود جهت پایدارسازی و جلوگیری از ریزش خاک، همچنین ایجاد فضای کافی و مناسب جهت مکانیابی و احداث پست برق دانشکده همجوار توضیحاتی ارائه داد. در این بازدید سرکار خانم دکتر توکلی نیا رئیس دانشکده علوم زمین و تنی چند از اعضای هیات رئیسه این دانشکده حضور داشتند.

دکتر نصیری و هیات همراه در ادامه از پست برق نمونه واقع در ضلع شمالی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بازدید کردند. مهندس بیات، مدیر امور فنی و عمرانی دانشگاه از سرویس 9 پست طبق برنامه زمانبندی در ایام تعطیلات تابستان دانشگاه خبر داد.  

سپس دکتر نصیری، ضمن حضور در پژوهشکده علوم محیطی، از نوسازی صورت پذیرفته در پژوهشکده علوم محیطی بازدید نمود. در این بازدید آقای دکتر کامبوزیا و تنی چند از اعضای هیات رئیسه و اعضای هیات علمی پژوهشکده حضور داشتند و توضیحاتی در ارتباط با اقدامات صورت پذیرفته شامل اجرای تیغه‌های اتاق استادان، اصلاح نورگیرها، جابه‌جایی محل سیستم‌های گرمایش و اصلاح دیوار پوش‌ها ارائه شد. آقای دکتر نصیری ضمن حضور در پژوهشکده به اتاق استادان سر زده و با آنان به گفت و گو پرداختند.

رئیس دانشگاه در ادامه در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی حضور یافت و تالار سیمرغ این دانشکده را افتتاح کرد. دکتر نصیری در این بازدید که با همراهی مسئولان دانشکده صورت پذیرفت، علاوه بر افتتاح تالار مذکور، در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه کلاس‌های شیشه‌ای واقع در نورگیر لابی دانشکده قرار گرفت. این پروژه طبق برنامه‌زمانبندی تا 3 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. در انتها دکتر نصیری از طرح توسعه پارکینگ استادان واقع در ضلع شمالی این دانشکده که با هدف ایجاد فضا و جلوگیری از انتقال رطوبت و گرد و غبار با داخل فضای دانشکده اجرا شده بود بازدید کرد.

رئیس دانشگاه همچنین با حضور در اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی از تالار جدید این مجموعه بازدید کرد.

در طی این بازدید دکتر نصیری ضمن ارج نهادن و تشویق حضور اعضای هیات علمی در محل کار خود بیان داشت: حضور همکاران موجب ایجاد شور، نشاط و پویایی در دانشگاه خواهد شد. با حضور مداوم در دانشگاه و انجام پژوهش‌های با کیفیت همچون گذشته باید برای از بین بردن موانع پیشرفت اقتصاد و حل مسائل کشور گام برداریم.

رئیس دانشگاه بر اهمیت حفظ، نوسازی و توسعه فضاهای فیزیکی دانشگاه تاکید کرد و گفت: ارتقاء امکانات و تجهیزات دانشگاهی مایه مباهات و خرسندی است؛ با توسعه زیرساخت‌ها می‌توان بذر امید را در دل جوانان این سرزمین برای تحصیل در دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های برتر کاشت.

دکتر نصیری در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اخلاق مداری و مکارم اخلاقی، تصریح کرد: دنیای امروز از بی اخلاقی‌ها رنج می‌برد، انسان‌های با اخلاق در این دانشگاه بر روی چشم ما جای دارند.

در این بازدید روسای دانشکده های علوم زمین، علوم تربیتی و روانشناسی و پژوهشکده علوم محیطی با قدردانی از اقدامات صورت پذیرفته برای بهسازی و توسعه فضای فیزیکی دانشگاه باتوجه به شرایط و تنگناهای اقتصادی در کشور، تشکر کرده اظهارامیدواری کردند این فعالیت ها موجب بهتر شدن و بهبود جایگاه دانشگاه شود.  

در این بازدید دکتر رسولی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی؛ دکتر اطاعت، معاون پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع؛ دکتر جلالی، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی؛ خانم اخوان، مدیر امور مالی؛ دکتر حاجی یوسفی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی، مهندس بیات مدیر امور فنی و عمرانی دانشگاه و برخی از کارشناسان عمرانی دانشگاه حضور داشتند.

گزارش تصویری

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: