جلسه معارفه و تکریم نماینده وزارت عتف در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید بهشتی

4073 بازدید

جلسه معارفه و تکریم نماینده وزارت عتف در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید بهشتی، شنبه 17 مهــر1400 در حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه ضمن آرزوی توفیق برای دکتر علیرضا فخاری زواره، نماینده جدید وزارت عتف در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید بهشتی؛ از زحمات دکتر جواد اطاعت تقدیر و تشکر بعمل آمد.

دکتر سعداله نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی، ضمن اهداء لوح تقدیر وزیر علوم؛ در سخنانی از فعالیت‌های دکتر اطاعت قدردانی نمود و اظهار داشت: از تلاش‌های ارزنده دکتر اطاعت در دوران فعالیت در سمت نماینده وزیر علوم در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم؛ امیدوارم ایشان در سایه توجهات خداوند سبحان در استمرار فعالیت‌ها موفق و مؤید باشند.

رئیس دانشگاه، برای دکتر علیرضا فخاری زواره، عضو هیئت علمی دانشکده علوم شیمی و نفت به عنوان نماینده جدید وزارت عتف در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید بهشتی آرزوی توقیق نمود و گفت: امیدوارم دکتر فخاری در سایه الطاف الهی و با مساعدت و همفکری با سایر همکاران در ایجاد فضای پرنشاط در دانشگاه و برقراری ارتباط سازنده با تشکل‌های اسلامی موفق باشند.

گـزارش تصویـری

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: