درخشش تیمهای انجمن ACM دانشگاه شهیدبهشتی در مسابقات غرب آسیا

30189 بازدید

دو تیم از گروه برنامه نویسی ACM دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهیدبهشتی موفق به کسب مدال برنز مسابقات منطقه ای غرب آسیا  شدند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در بیست و دومین مسابقه بین‌المللی برنامه سازی دانشجویی منطقه غرب آسیا که در تاریخ ۱۱ دی ماه بصورت آنلاین به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، دو تیم از دانشگاه شهید بهشتی از میان ۱۲۱ تیم از دانشگاه‌های مختلف کشور موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شدند.

 

تیم اول دانشگاه شهیدبهشتی متشکل از محمدمهدی آهنگران، امیر ولیزاده، محمدرضا محمدزاده اصل بودند مربیگری این تیم برعهده مهدی کاظمی بود؛ تیم دوم متشکل از امین انوری، علی میرجهانی، آرین بنایی با مربیگری عرفان علیمحمدی؛ در جایگاه سوم این‌ مسابقات ایستادند.‌

 

تیم‌های برتر مسابقه‌ی منطقه‌ای سایت تهران شامل دو تیم دانشگاه شهیدبهشتی برای شرکت در مسابقه‌ی سوپر ریجنال غرب آسیا معرفی خواهند شد تا طی رقابت با تیم‌های برتر سایر مسابقات منطقه‌ای کشورهای غرب آسیا شانس خود را برای کسب سهمیه‌ی شرکت در مسابقه‌ جهانی امتحان کنند.

 

 proffice-1399-10-15-04.jpg
 

 

مسابقات بین‌المللی برنامه‌نویسی دانشجویی، مهمترین رویداد برنامه‌نویسی در سطح جهان محسوب می شود و در سالهای گذشته تیمهای دانشگاه شهیدبهشتی از تیمهای پرافتخار دانشگاهی کشور در این مسابقات بوده اند.

 

بیست و دومین مسابقه‌ بین‌المللی برنامه‌سازی دانشجویی (ICPC) منطقه‌ غرب آسیا با حضور بیش از ۳۵۰ نفر از بهترین برنامه‌نویسان کشور به‌صورت مجازی برگزار شد. در این مسابقه که طی روزهای ۱۰ و ۱۱ دی‌ماه، ۱۱۸ تیم سه نفره از ۵۰ دانشگاه داخل کشور به رقابت پرداختند.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: