رییس پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی عنوان کرد:

طرح نوآ ترويج تفکر و فرهنگ کارآفريني و نوآوری

3019 بازدید

​​​​​​​

 

طرح نوآ از اسفندماه 1399 با مشارکت پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی و 18 مرکز نوآوری مستقر در این دانشگاه کار خود را آغاز نموده است. هدف اصلی طرح نوآ ترويج تفکر و فرهنگ کارآفريني و نوآوری در بين استادان و دانشجويان و ارتقای روحیه و توانمندی کارآفرینانه در بین افراد مستعد جامعه است.

به گفته دکتر کوروش پرند، رئیس پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی فراهم‌سازی زمینه‌های کشف و بهره‌گیری از فرصت‌های نوآورانه و اشتغال آفرین بازار به ویژه در حوزه تخصصی واحد و ارائه مشاوره‌های فنی- تخصصی به استادان و دانشجویان در خصوص ایجاد کسب و کار و یافتن شغل مناسب در این راه راهگشاست.

وی افزود: به همین منظور زمینه‌های لازم برای معرفی افراد علاقمند به دوره‌های کارآموزی در مؤسسات و نهادهای تخصصی همچنین زمینه‌های لازم برای تأسیس کسب و کار در زیر مجموعه مراکز جهت جذب سرمایه کسب و کار برای حمایت از ایده‌های برتر کارآفرینانه در این طرح پیش بینی شده است. طرح نوآ آمادگی استقبال از طرح های برون دانشگاهی را نیز دارد.

پرند تاکید کرد: اجرای این طرح در بازه‌های زمانی مختلف تداوم خواهد داشت. افراد مستعد می توانند ایده‌ها و محصولات نوآورانه خود را جهت حمایت‌های لازم به پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی ارائه دهند.

رئیس پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: مراسم اختتامیه این رویداد، روز پانزدهم تیر 1400 با حضور شورای سیاست‌گذاری پارک علم و فناوری، مدیران و سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود. ازآنجاکه فراهم آوردن زمینه برقراری ارتباط در حوزه‌های مختلف آموزش، پژوهش، مشاوره و کسب‌وکار با مراکز نوآوری در سایر دانشکده‌ها، دانشگاه‌ها، مؤسسات و نهادهای مختلف از اهداف اساسی طراح نوآ بوده است، دانشگاه شهید بهشتی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران اعم از دانشگاهی و غیردانشگاهی رسماً برای شرکت در این مراسم دعوت به‌عمل می‌آورد و علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی‌های لازم با پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی از روز یکشنبه در تماس باشند.

 

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: