مراسم معارفه دانشجویان ورودی 1402 پژوهشکده مطالعات میان رشته‌ای قرآن برگزار شد

36285 بازدید

آئین معارفه دانشجویان ورودی جدید پژوهشکده مطالعات میان رشته‌ای قرآن با حضور اعضای هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان، در قالب نشستی صمیمی، روز چهارشنبه 19 مهر ماه 1402 در سالن کنفرانس پژوهشکده برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت قرآن کریم،  دکتر علیرضا طالب پور، موسس پژوهشکده، ضمن خیرمقدم به دانشجویان ورودی جدید، توضیحاتی پیرامون اهداف پژوهشکده، رشته های موجود و دغدغه های آموزشی و پژوهشی اصلی در این پژوهشکده ارائه نمود.

سپس دکتر مرادی، معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشکده نیز با خوشامد گویی به دانشجویان توضیحاتی پیرامون ساختار و قوانین آموزشی و پژوهشی ارائه داد.  در ادامه اعضای هیئت علمی پژوهشکده به معرفی اجمالی از خود، و اهم حوزه های پژوهشی مورد علاقه‌شان پرداختند. دکتر حاجی محمدی، مسئول فرهنگی پژوهشکده درباره نسبت تزکیه و تعلیم و جایگاه مسائل فرهنگی در پژوهشکده نقطه نظرات خود را بیان  کرد.

در بخش دوم این نشست، دو نفر از دانش آموختگان موفق دوره های گذشته، مهندس محمد هادی گلدانی، دانش‌آموخته رشته قرآن کاوی رایانشی  (دانشجوی دکتری هوش مصنوعی دانشگاه امیرکبیر) و مریم شریف زاده، دانش‌آموخته رشته علوم قرانی،  در مورد تجربیات ارزشمند خود در دوره کارشناسی ارشد برای دانشجویان سخنرانی داشتند.

در ادامه از ملیحه علیزاده و مسعود شفیعی، فعالان فرهنگی و همچنین از عاطفه سادات میرعابدینی، مریم سادات اطیابی،  مهدی  اصغری و میثم فوزی؛ چهار دانشجو و دانش‌آموخته برتر آمورشی ورودی‌های 99 و 1400،  در دو رشته علوم قرآنی و  قرآن کاوی رایانشی تقدیر شد. این نشست با معرفی و پرسش و پاسخ دانشجویان به پایان رسید.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: