در پارك علم و فناورى دانشگاه شهيد بهشتى:

نخستين فصل طرح نوآ به پايان مي‌رسد

7831 بازدید

طرح نوآ با تاکید بر انگیزه، نشاط، هم افزایی، آموزش و مشاوره نوآوران و کارآفرینان در جهت خلق شرکت های دانش بنیان و خلاق در مراکز نوآوری دانشکده/ پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی به پله آخر این فصل خود رسید.

طرح نوآ از اسفندماه 1399 با مشارکت پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی و 18 مرکز نوآوری مستقر در این دانشگاه کار خود را آغاز نمود. این طرح در تلاش است تا مبنا و مبدا حرکتی نوین برای مشاوره و آموزش های نوآوری و کارآفرینی به اعضای هیات علمی، دانش‌آموختگان و دانشجویان جذب و پذیرش در مراکز نوآوری دانشکده/ پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی باشد.

این طرح با عبور از مراحل محتلف از جمله پذیرش ایده های برتر، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و کسب و کار، همراهی منتورها با تیم‌ها جهت تکمیل و پیادهسازی طرح‌ها و ایده‌ها، پایش اولیه طرح‌ها و درنهایت پایش نهایی ایده‌ها به ایستگاه پایانی این فصل خود نزدیک شد.

از 100 تیم حضور یافته در طرح، 78 تیم به مرحله پایش اولیه رسیدند و در نهایت 26 تیم با داوری کمیته پذیرش و ارزیابی پارک علم وفناوری و رئیس مرکز نوآوری مربوطه به روز نهایی (demoday) راه پیدا کردند تا با ارائه طرح خود سرمایه‌گذاران را جذب نمایند.

مراسم اختتامیه این رویداد، روز پانزدهم تیر 1400 با حضور شورای سیاست گذاری پارک علم و فناوری، مدیران و سرمایه گذاران برگزار می‌شود.​​​​​​

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: