نخستین جلسه هیات مدیره بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد

3888 بازدید

​​​​​​​

نخستین جلسه هیات مدیره بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، روز یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه  1400 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه برخی اعضای هیات رئیسه دانشگاه و اعضای هیات رئیسه بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه حضور داشتند. دکتر نصیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی؛ ضمن عرض خیرمقدم، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت و اظهار داشت: انتظار داریم این بنیاد در تارک دانشگاه شهید بهشتی بدرخشد. به علت مسئولیت سنگینی که مدیر عامل بنیاد به جهت پیگیری امور و مسائل خواهد داشت حتما باید فردی باشد که از وقت کافی برخوردار است از نظر ما رئیس هیات مدیره نقش کلیدی و بسیار مهمی به جهت نظارت و تدبیر امور با ترسیم نمودن اهداف دارد.

دکتر اطاعت، معاون پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع با تشکر از حضور و مشارکت حامیان در این جلسه، بیان داشت: انجام کارهای خداپسندانه  فرصت مغتنمی برای خدمت به آموزش، دانشجویان و آینده سازان کشور است.

در بخش دیگری از این نشست، طبق دستور جلسه، با رای‌گیری از اعضاء هیات مدیره بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه، مهندس رباطی به عنوان مدیر عامل، مهندس مقیمی به عنوان رئیس هیات مدیره، دکتر اسپرورین به عنوان نایب رئیس و دکتر دژاگاه به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

دکتر فارسی، معاون دانشجویی؛ با اشاره به طرح های عمرانی دانشگاه، در خصوص وضعیت خوابگاه های دانشجویی، لزوم ارتقاء ظرفیت خوابگاه ها با احداث دو بلوک ساختمانی در خوابگاه برادران و خواهران دانشگاه و همچنین حمایت دانشجویان واجد شرایط در جهت تامین 500 عدد لپ تاپ سخن گفت.

دکتر دژاگاه، پس از بررسی نیاز مبرم معاونت دانشجویی به احیای پروژه عمرانی خوابگاه دانشجویان، ساخت خوابگاه خواهران پس از تامین آهن آلات این پروژه توسط دانشگاه را تقبل کرد.

در پایان جلسه مقرر گردید جلسات هیات مدیره بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه هر 15 روز یکبار در محل پردیس اصلی دانشگاه برگزار شود.

شایان ذکر است، در این جلسه دکتر اسپرورین، مهندس مقیمی، مهندس رباطی، دکتر فتوت، دکتر روشن به عنوان بازرس، دکتر کلانتری به عنوان بارزس علی البدل، دکتر رسولی مشاور رئیس دانشگاه و مدیرحوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر اطاعت معاون پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع دانشگاه، دکتر فارسی معاون دانشجویی، دکتر خادمی مشاور اجرایی رئیس دانشگاه و دکتر غفوری حضور داشتند.  

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: