گزارش همایش پیاده‌روی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

4506 بازدید

به همت کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی حوزه بسیج دانشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ همایش پیاده‌روی با حضور دکتر سعداله نصیری قیداری، رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین رجالی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه؛ دکتر حجت رسولی، مدیر حوزه ریاست و ورابط عمومی؛ دکتر جواد اطاعت، معاون پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع؛ دکتر علیرضا فارسی، معاون دانشجویی؛ دکتر علی‌اکبر افضلیان، معاون آموزشی؛ دکتر اصغر واعظی، معاون فرهنگی و اجتماعی؛ دکتر امیر محمدحاجی یوسفی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی، خانم رحیمی؛ مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه؛ دکتر جلیل کاوه، فرمانده حوزه بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان دانشگاه، اعضای هیات علمی، کارکنان دانشگاه، دانشجویان و مسئولان کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج در روز سه شنبه 6 مهرماه 1400 ساعت 12:30 مقارن با آغاز سال تحصیلی برگزار شد.
​​​​​​​شرکت‌کنندگان در این همایش با در دست داشتن عکس شهدای دانشگاه شهید بهشتی ضمن پیاده‌روی و طی مسیر از میدان مرکزی تا مزار شهدای گمنام و صحن امام زاده عزیز (ع) با ذکر صلوات و فاتحه یاد و خاطره رزمندگان سالهای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 در این برنامه دکتر نصیری، قیداری؛ رئیس دانشگاه؛ در سخنانی به ذکر رشادتها و مجاهدتهای رزمندگان اسلام و شهدای 8 سال دفاع مقدس پرداخت. ایشان  هفته دفاع مقدس را  فرصتی برای احیای فرهنگ ایثار و مقاومت و یادآوری دلاوری‌های مردم در جنگی نابرابر و ناخواسته دانستند که بر مردم و کشورمان تحمیل شد و افزود: لحظه به لحظه این زندگی را مدیون جانفشانی‌های عزیزانی هستیم که جانشان را بر کف گرفتند و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند و حماسه آفریدند.

در این مراسم از طرف مسئولین دانشگاه  از چند تن از اساتید ایثارگر دانشگاه آقایان دکتر علی اکبرافضلیان، دکترعلیرضا فخاری زواره، دکتر ابراهیم رضوانی و دکتر جلیل کاوه تقدیر بعمل آمد.

همچنین دکتر نصیری قیداری؛ رئیس دانشگاه با حضور در جمع اعضای تیم‌های کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج کارکنان از  زحمات آنها در برگزاری اینگونه برنامه ها  تقدیر و تشکر کردند.

در پایان این مراسم دکتر جلیل کاوه؛ فرمانده حوزه بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی از دفتر کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج  بازدید و از تلاشها و زحمات مسئولان این کانون در پیگیری و اجرای برنامه های مختلف قدردانی کرد.

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: