طی مراسمی با حضور اعضای هیأت رئیسه؛

سرپرست جدید معاونت پژوهشی و فناوری معرفی شد

3877 بازدید

مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت پژوهشی و فناوری با حضور دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه یکشنبه 9 مرداد 1401 در سالن شهید شهریاری حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  دکتر نصیری، رئیس دانشگاه؛ در سخنانی با قدردانی از زحمات و تلاش های دکتر بابک شکری در مدت تصدی معاونت پژوهشی وفناوری گفت: صمیمانه از فعالیت‌ها و کوشش‌های ارزشمند جناب آقای دکتر شکری قدردانی می‌کنم. امیدوارم دانشگاه بزرگ شهید بهشتی همچنان از حضور و تجربیات ارزنده ایشان بهره‌مند باشد.

رئیس دانشگاه در ادامه با معرفی دکتر ابطحی به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی وفناوری اظهار داشت: انتظار می‌رود ایشان با تلاش مستمر و با بهره‌گیری از توانمندی‌های اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه در جهت نیل به اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه های وزارت علوم  و در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشند. دوام توفیق ایشان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

در ادامه برخی از اعضای هیأت رئیسه دانشگاه در سخنانی با تقدیر از برنامه‌ها و فعالیت‌های دکتر شکری برای دکتر ابطحی آرزوی توفیق نمودند.   

در پایان مراسم رئیس دانشگاه، با اهداء لوح از تلاش های دکتر شکری تقدیر و حکم انتصاب دکتر ابطحی را اعطا نمود.

 

شایان ذکر است دکتر بهروز ابطحی، استاد دانشکده علوم و فناوری زيستی؛ دكترای زيست‌شناسی ماهيان از انستيتو شيلات و اقيانوس شناسی روسيه (VNIRO) دارد. ایشان ریاست پژوهشگاه ملی اقيانوس‌شناسی و علوم جوی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری؛ معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه شهيد بهشتی؛ رايزن علمی ج.ا. ايران در روسيه، آسيای ميانه و اروپای شرقی وابسته به وزارت علوم تحقيقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین نماينده كشور در كميسون بين دولتی اقيانوس شناسی يونسکو ( IOC-UNESCO ) را درکارنامه فعالیت های اجرایی دارد.   

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: