از سوی روابط عمومی دانشگاه منتشر شد؛

نخستین شماره از مجموعه کلیپ‌های معرفی دستاوردهای دانشگاه شهید بهشتی

10299 بازدید

نخستین شماره از مجموعه کلیپ‌های معرفی دستاوردهای دانشگاه شهید بهشتی منتشر شد.

دکتر امیرمحمد حاجی یوسفی، رئیس اداره روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی با اعلام این خبر افزود: مجموعه کلیپ‌های معرفی دستاوردهای دانشگاه با شعار «دانشگاهی برای ملت» به همت روابط عمومی در دست ساخت و تولید است. در این مجموعه مسیر پیشرفت و تعالی دانشگاه در فضایی صمیمی و دوستانه توسط اعضای هیئت علمی و دانشجویان بازگو خواهد شد.

دکتر حاجی یوسفی در خصوص نخستین شماره کلیپ مذکور تصریح کرد: در شماره نخست کلیپ معرفی دستاوردهای دانشگاه، دکتر پیری، عضو هیئت علمی دانشکده علوم شیمی و نفت و دکتر مسعودی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم زمین؛ پیشرفت‌های حوزه‌های دانشی در دانشکده متبوعشان را با بیانی ساده به مخاطب معرفی می‌کنند و به مقایسه وضعیت حال و گذشته دانشکده می‌پردازند.

رئیس اداره روابط عمومی در پایان با درخواست از دانشگاهیان دانشگاه شهید بهشتی برای مشارکت در تهیه کلیپ‌های مذکور گفت: اعضای محترم هیئت علمی و دانشجویان عزیز از طریق سامانه اطلاع‌یابی روابط‌ عمومی (ساد) به آدرس https://saad.sbu.ac.ir/ می‌توانند ضمن اعلام داوطلبی برای معرفی فعالیت‌های پژوهشی‌شان، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای غنای این مجموعه با روابط عمومی به اشتراک گذارند.

برای تماشای نخستین کلیپ معرفی دستاوردهای دانشگاه کلیک نمایید.

​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: