مراسم معارفه دانشجویان کارشناسی ورودی جدید رشته مهندسی هوافضا  برگزار شد

86646 بازدید

مراسم معارفه دانشجویان کارشناسی مهندسی هوافضا، ورودی سال ۱۴۰۲ در روز شنبه 20 آبان‌ماه در تالار کهکشان دانشکده فناوری‌های نوین و مهندسی هوافضا برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر قنادپور، رئیس دانشکده فناوری‌های نوین و مهندسی هوافضا در سخنانی حضور دانشجویان وردی جدید را خیرمفدم گفت.

در ادامه نکات آموزشی مورد نیاز دانشجویان توسط دکتر عزت نشان، مدیر گروه مهندسی هوافضا، تشریح شد. وی بر این نکته که دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این رشته دارای توانایی‌های بالقوه و بالفعل بسیاری هستند، تاکید کرد و ‌خواستار استفاده بهینه دانشجویان از امکانات و ظرفیت‌های موجود شد.

 در بخش دیگری از این نشست، قوانین و مقررات آموزشی تشریح شد و مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی، سایت و بازدیدهای علمی دانشکده معرفی شد. در این مراسم دکتر محمودخانی، دکتر آهنگر و دکتر سعیدی فر، از اعضای هیئت علمی دانشکده نیز حضور داشتند.

این جشن به همت انجمن علمی هوافضا و دانشکده فناوری‌های نوین و مهندسی هوافضا برگزار شد و شامل برنامه‌های علمی، فرهنگی از جمله معرفی اعضای هیئت علمی دانشکده، پخش کلیپ های معرفی انجمن‌ها، دانشکده و ظرفیت‌های فرهنگی دانشگاه، اهدای هدیه و بسته قوانین و مقررات آموزشی و معرفی بخش‌های مختلف دانشگاه  به دانشجویان بود.

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: