پیام رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

33824 بازدید

دکتر سید محمودرضا آقامیری،رئیس دانشگاه شهید بهشتی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید برای عموم ملت ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، شورآفرین و نویدبخش فردایی بهتر است.

آغاز سال تحصیلی 1403 - 1402 را به استادان، پژوهشگران، فناوران، مدیران و کارکنان خدوم و خستگی‌ناپذیر و دانشجویان سرافراز و گرامی به‌خصوص دانشجویان جدید دانشگاه شهید بهشتی که با استعانت از خداوند متعال و ارادهای راسخ در انجام شایسته فعالیتهای علمی و پژوهشی، خود را برای ایفای وظایف و مسئولیتهای  خطیرشان آماده و مهیا مینمایند، صمیمانه تبریک می‌گویم.

به گواهی تاریخ، دانشجویان و دانش‌آموختگان جوان هر کشور همواره قدرت سازنده و موتور محرک عظیم‌ترین تحولات بشری بوده‌اند. پیشرفت ایران اسلامی نیز مرهون وجود گرانقدر دانشجویانی است که علاوه بر فرهیختگی در دانش تخصصی و حرفه‌ای رشته علمی خود واجد توانمندی‌های فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی باشند و این مهم بدون سعی و اهتمام استادان و اعضای محترم هیئت علمی در عرصه‌های علمی، فنی، فرهنگی و اجتماعی که همواره روشنگر و رونق بخش فضای دانشگاه بوده اند ، حاصل نخواهد شد. انتظار می‌رود برای دستیابی به مرز‌های دانش و داشتن جامعه‌ای پیشرفته، بالنده، پرنشاط و امید وار تمامی عوامل نظام آموزشی دانشگاه، به‌ویژه دانشجویان، فرصت‌های در اختیار را مغتنم شمرده و تمام توان خود را برای کسب توانمندی و قابلیت‌های هرچه بیشتر به کار گیرند، چرا که پیشرفت و آبادانی کشور به فکر، اندیشه و عمل جوانان این سرزمین گره خورده‌است.

در سال تحصیلی جدید از استادان و اعضاي محترم هيئت علمي انتظار می‌رود كه با تجهيز خود به آخرين دستاوردهاي علم، پژوهش و فناوري، آماده پاسخگويي به دانشجويان پرسشگر، خلاق و توانمند باشند و با ياری آنان ضمن حل مسائل و مشكلات كشور، در راستاي توسعه علمي و همه جانبه گام بردارند. از دانشجويان عزيز نيز انتظار مي رود با غنيمت شمردن اوقات گرانقدر جواني و با تلاش و همت مثال زدني، دِين خود را به ملت بزرگوار و نظام جمهوری اسلامي ايران ادا كنند.

مدیریت دانشگاه شهید بهشتی نیز خود را متعهد می‌داند كه از هيچ تلاشی براي رفع مشكلات استادان گرامی، کارکنان و دانشجويان عزیز دريغ نورزد.

در خاتمه از درگاه خداوند متعال براي همه استادان و اعضای محترم هیئت علمی و سایر متولیان آموزشی و پژوهشی دانشگاه، سالي پر از اميد و نشاط و مشحون از موفقيت در رسيدن به مرجعيت علم و فناوري در جهان آرزومندم.                                                                                                                                                     

      سید محمودرضا آقا میری   

  رئیس دانشگاه شهید بهشتی

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: