پیام تسلیت روابط‌عمومی به‌مناسبت درگذشت دكتر احمدروستا

1756 بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

 

با کمـال تاسـف و تاثـر به اطلاع می‌رسانـد، جناب آقای دكتر احمد روستــا، استـاد بازنشستـه دانشگـاه شهیـد بهشتـی؛ دعـوت حـق را لبیـک گفــت.

 با قلبی اندوهگیـن، درگـذشت مرحوم دكتر روستـا، استاد بازنشسته دانشکـده مدیریت و حسابداری را به خانـواده محتـرم ایشان، اعضـای خانـواده دانشگاه شهیـدبهشتـی و جامعه علمـی کشور تسلیت عـرض‌ نمــوده؛ از پيشگـاه حضـرت حـق، براي آن مرحـوم رضـوان الهـي و براي بازماندگان معزز، صبــر و اجر و سلامتــي مسالت مي‌نماییم.

به استحضار می‌رساند؛ مراسم تشییع پیکر آن مرحوم، رأس ساعت 8:30 روز یکشنبه 21 آذر 1400، در دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار می‌شود.

 

روابط عمومـی و اطلاع رسانـی

دانشگاه شهیـد بهشتی

 

 

دکتر احمدروستا در هفدهم فروردین ماه ۱۳۲۷ در شهر یزد به‌دنیا آمد. تحصیلات دکتری خود را در دانشگاه برادفورد انگلستان در سال ۱۹۷۹ میلادی در رشته مدیریت به پایان رساند و در همان سال عازم وطن شد. او با بیش از ۳۵ سال سابقه تدریس، تحقیق و مشاوره در امور مدیریت، بازاریابی، صادرات و مدیریت استراتژیک به عنوان یکی از برترین استادان بازاریابی کشور شناخته می‌شود.

از سوابق علمی او می‌توان به عضویت هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی، عضو هیات علمی مدرسه عالی بازرگانی و عضو مدعو دانشگاه‌های مختلف کشور از جمله صنعتی شریف، علامه طبابائی، دانشگاه تهران، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه امیرکبیر اشاره کرد.  او عضو انجمن علوم مدیریت ایران نیز بود.

کتاب‌های مدیریت بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، رفتار مصرف کننده، با بزرگان بازاریابی، فروش در دوران بحران، کسب و کار سبز و  از رویا تا واقعیت از جمله تالیف‌های او بود.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: