باهدف ارتقا کیفیت آموزشی دانشجویان؛

نشست گفتمان آتلیه های طراحی معماری برگزار شد

154 بازدید

«نشست گفتمان آتلیه های طراحی معماری» به منظور ایجاد فضای تعاملی میان دانشجویان معماری و استادان ایشان در دانشکده معماری و شهرسازی شهید بهشتی به مدت یک هفته از تاریخ پنجم تا نهم خرداد برگزار شد.

دکتر صالحه بخارائی، مدیر گروه معماری با اعلام این خبر افزود: این رویداد با هدف ارتقا کیفیت آموزشی دانشجویان اجرا شد و  فضایی را فراهم آورد تا  پروژه‌های طراحی معماری در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در فضاهای جمعی دانشکده و آتلیه‌های طراحی توسط استادان، معماران حرفه ای، استادان پیشکسوت، کارفرمایان و کاربران پروژه مورد ارزیابی و نقد قرار گیرد و با بحث‌های جمعی در حوزه های مرتبط سطح کیفی آموزش را رشد دهد.
عضو هیأت علمی دانشکده معماری و شهرسازی با برشمردن ضرورت برگزاری این رویداد اظهار داشت: نقد سازنده، در فضایی دوستانه، دانشجویان را با چالش‌های اصلی طراحی معماری آشنا می‌نماید و تکرار این رویداد در میان هر نیمسال تحصیلی موجب می‌شود تا دانشجویان سطح عملکرد خود را ارتقا دهند و زمینه بهره‌مندی از نظرات استادان، دانشجویان مقاطع دیگر و بعضا دانشجویان دیگر رشته ها و گرایش‌ها، نگاه جامع به موضوع طراحی را تقویت می کند.

مدیر گروه معماری با تاکید بر لزوم حمایت از برگزاری اینچنین رویدادهایی تصریح کرد: بازدید جناب آقای دکتر آقامیری، ریاست دانشگاه از نشست گفتمان آتلیه‌های طراحی معماری و حضور در جمع استادان و دانشجویان، پیام آور تشویق و استمرار در حرکت رو به جلو بود. امید است این نشست به سنت پابرجایی در دانشکده معماری و شهرسازی شهید بهشتی تبدیل شده و بتواند به عنوان الگویی برای دیگر محافل آموزشی مورد توجه قرار گیرد.

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: