پیام تسلیت روابط عمومی به مناسبت درگذشت دکتر ازغندی

485 بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

 

با کمــال تاسف و تاثـــر به اطــلاع می‌رسانــد، دکتر سیدعلیرضا ازغندی، استاد دانشگاه شهید بهشتی دعوت حق را لبیک گفت.

 با قلبـی اندوهگیـــن، درگذشت مرحوم دکتر ازغندی، عضو هیأت علمـی بازنشسته دانشکده اقتصــاد و علوم‌سیاســی را به خانــواده محتــرم ایشــان و اعضــای خانــواده دانشگاه شهید بهشتی تسلیــت عرض نمــوده، از درگاه حضــرت حـق، براي آن مرحــوم آمــرزش و رحمــت واسعه الهـــی و براي بازمانــدگان معــزز، صبــر و اجــر و سلامتــی مسالت می‌نماییـــم.

 

روابط عمومـی و اطلاع رسانـی

دانشگاه شهیـد بهشتی

 

سیدعلیرضا ازغندی، متولد ۱۳۲۰ در مشهد است و دکترای علوم سیاسی از آلمان دارد. ایشان مدرس گروه علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی و از اعضای هیأت موسس انجمن علوم سیاسی ایران بود. از ایشان چندین جلد کتاب با عنوان‌های «روابط خارجی ایران ۱۳۵۷-۱۳۲۰»، «اندیشه‌های سیاسی سعدی» و «تاریخ تحولات سیاسی و اجتماعی ایران ۱۳۲۰-۱۳۵۷» به یادگار مانده است.

دکتر ازغندی، نویسنده مقالاتی همچون «رابطه ایران و ترکیه در پرتو تحولات جهان عرب»، «نقش اعتدال در اندیشه و افکار سعدی»، «الگوی مبنایی تصمیم گیری توسعه پایدار در سیاست آموزشی (رویکردی جهت ارتقای بهره وری)»، «فرایند عقلانی شدن دولت و سیاست در ایران عصر مشروطه» و «بنیادهای مادی دولت مدرن و عقلانی شدن سیاست و دولت ایران در تاریخ معاصر» بود.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: