در فضایی شاد و مفرح؛

سی و سومین جشن تقدیر از دانش آموزان ممتاز همکاران دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد

2705 بازدید

همزمان با شب میلاد نبی مکرم اسلام(ص)، سی و سومین جشن تقدیر از دانش آموزان ممتاز همکاران دانشگاه شهید بهشتی روز پنجشنبه 21 مهر 1401 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه برگزار شد.

​​​​​​​

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی با تبریک میلاد حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و امام جعفر صادق علیه السلام برای دانش‌آموزان آرزوی توفیق روزافزون نمود.

دکتر امیرمحمد حاجی یوسفی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز در سخنانی با عرض خیرمقدم ، موفقیت دانش آموزان را در امر تحصیل تبریک گفت.

 «حسین رفیعی» اجرای این دوره از جشن دانش آموزان ممتاز را برعهده داشت و گروه تلویزیونی «عموهای فیتیله» همراه با برنامه‌های شاد و مفرح به اجرای برنامه پرداختند. برگزاری مسابقه برای دانش آموزان و والدین ایشان از دیگر بخش های جشن سی و سوم بود.

این جشن به همت روابط عمومی دانشگاه برای تقدیر از دانش آموزان ممتازی که والدین ایشان در دانشگاه شهید بهشتی شاغل هستند به  صورت سالیانه برگزار می شود.

در جشن سال 1401 از 790 دانش آموز ممتاز در مقاطع تحصیلی دوازدهگانه و دانش آموزان ممتازی که در طول دوازده سال تحصیلی خود به عنوان شاگرد ممتاز، 12 لوح تقدیر از روسای وقت دانشگاه شهید بهشتی دریافت نموده بودند تقدیر شد، همچنین از مدال آوران المپیادهای ملی و بین المللی و دانش آموزان سال دوازدهم که در آزمون سراسری سال 1401 رتبه های برتر کنکور را کسب نمودند از سوی رئیس دانشگاه تقدیر بعمل آمد.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: