همراه برگزاری آیین عقد دو زوج دانشجو؛

مراسم جشن بزرگ شعبانیه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد

1631 بازدید

به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن شب ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و در آستانه ولادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج)، مراسم جشن بزرگ شعبانیه در دانشگاه شهید بهشتی با استقبال پرشور دانشجویان در فضایی شاد و صمیمی سه‌شنبه یکم اسفند 1402 برگزار شد.

 این مراسم با حضور دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه؛ دکتر جهانگیری، معاون فرهنگی و اجتماعی و جمع کثیری از کارکنان و دانشجویان در محوطه روبروی رستوران و همراه با مراسم عقد دو زوج دانشجوی دانشگاه و با اجرای موسیقی سنتی برگزار شد.

جشن شعبان با اجرای قطعات موسیقی سنتی توسط گروه موسیقی فریاد با خوانندگی سید جواد حسینی آغاز شد.

در ابتدای جشن مذکور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسینی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، در سخنانی اعیاد شعبانیه را به دانشگاهیان شهید بهشتی و روز جوان را به دانشجویان تبریک گفت و در خصوص مفهوم انتظار و فرج سخن گفت. ایشان همچنین دانشجویان را به دقت در انتخاب‌هایشان دعوت کرد.

بخش اول برنامه ببا رسیدن به وقت اذان ظهر و دعا و مناجات پایان یافت. در قسمت دوم برنامه گروه چاوش به اجرای چند قطعه موسیقی پرداختند.

دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه در سخنان کوتاهی ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت و با قدردانی از برپایی این جشن بزرگ، ضمن عرض تبریک به دو زوج حاضر در برنامه،  آرزو کرد شاهد ازدواج و خوشبختی دانشجویان دانشگاه باشد.

در ادامه، مراسم عقد دو زوج دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی توسط حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی برگزار شد.

در انتهای مراسم حسن مهدی اعتباری، خواننده کشور به اجرای سه قطعه موسیقی پرداخت. در حاشیه این مراسم به دانشجویان به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان شاخه گل اهدا شد.

سی نفر از دانشجویان عراقی که برای بازدید در دانشگاه شهید بهشتی حضور داشتند در بخشی از این جشن شرکت کردند و همزمان با عقد دو زوج دانشجو با اجرای یزله، آیین سنتی کشور عراق در شادی این عزیزان سهیم شدند.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: