با حضور مسیحیان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی

5125 بازدید

مراسم بزرگداشت میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی با حضور دکتر آقامیری، سرپرست دانشگاه شهید بهشتی و کشیش ساهاک خسرویان، نماینده خلیفه‌گری ارامنه تهران؛ چهارشنبه 14 دی 1401 برگزار شد.

در این مراسم نمایندگانی از خلیفه گری ارامنه تهران، برخی از اعضای هیئت رئیسه  دانشگاه، اعضای هیئت علمی و دانشجویان مسیحی دانشگاه شهید بهشتی حضور داشتند. دکتر اقامیری در سخنانی با تبریک  آغاز سال نو میلادی و سالروز میلاد حضرت مسیح گفت: میلاد حضرت مسیح پیامبر مهربانی و صلح را به هم وطنان مسیحی به ویژه استادان و دانشجویان مسیحی دانشگاه شهید بهشتی تبریک عرض می کنم و امیدوارم در سال جدید آرامش و صلح در دنیا گسترش یاید.

کشیش ساهاک خسرویان، نماینده خلیفه گری ارامنه تهران نیز در سخنانی با قدردانی از مسئولان دانشگاه برای برپایی این مراسم اظهار امیدواری کرد سال جدید میلادی توام با نیکویی، رحمت و شفقت برای مردم دنیا به ویژه ایرانیان باشد.

دکتر آنی میرزاخانیان که به نمایندگی از خلیفه گری ارامنه در این مراسم حضور داشت نیز با تبریک و شادباش سال نو میلادی و میلاد حضرت مسیح، توضیحاتی در خصوص ارمنیان و آشوریان ایران ارائه داد.

در ادامه دکتر بدلیانس قلی کندی، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران و آب و محیط زیست؛ دکتر شانت شهبازیان، عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک و دانشجویان مسیحی حاضر در این نشست  با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح، نقطه نظرات خود را با رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه به اشتراک گذاشتند.​​​​​​​

 

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: