مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور شهردار تهران در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد

3078 بازدید

 

مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور دکتر زاکانی، شهردار تهران؛ چهارشنبه 16 آذر 1401 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای امنیت و تبریک روز دانشجو گفت: درود می فرستیم به روح بلند حضرت امام (ره) که به ما هویت بخشید. 16 آذر روز مبارزه با استکبار و روز مبارزه با آمریکا که مزین به نام روز دانشجو است را تبریک می گویم.

دکتر بهجت قاسمی، عضو هیئت علمی دانشگاه و همسر شهید دکتر مجید شهریاری نیز در سخنانی با تبریک روز دانشجو، خاطره ازدواج با شهید شهریاری را برای دانشجویان بازگو کرد و گفت: تمام دوران زندگی با ایشان با عشق و احترام گذشت.

دکتر زاکانی، شهردار شهر تهران با برشمردن سابقه جنبش‌های دانشجویی در کشور گفت: جنبش دانشجویی کشور در گذشته در تراز جهانی بود اما امروز دیگر جنبش دانشجویی در عظمت جهانی ظهور و بروز ندارد؛ تراز جنبش دانشجویی را بالا ببرید. رسالت بزرگ ما بازگشت به خویشتن است باید حلول و قیام مجددی داشته باشیم.

شهردار تهران با تاکید بر ضرورت تحول در کشور اظهار داشت: پیشنهاد من انقلاب سوم در جهت نوسازی در کشور است؛ کشور نیازمند تحول است و پیشنهاد من قیام برای تحقق قانون اساسی است.   

پیش از سخنان شهردار تهران، محمد ایامی؛ دبیر انجمن های علمی؛کمیل یزدانی، نماینده نخبگان علمی؛ زهرا زارع، نماینده نخبگان ورزشی؛ خادم پیر، نماینده جامعه اسلامی؛ مرتضوی، نماینده دفتر تحکیم وحدت؛ و قاسمی نماینده بسیج دانشجویی؛ دیدگاه‌ها،  نقطه‌نظرات و مطالبات خود را مطرح کردند.

در بخش دوم این مراسم از جمعی از دانشجویان برتر دانشگاه در حوزه‌های ورزشی و فرهنگی و برگزیدگان المپیادها و جشنواره‌های علمی و بین‌المللی تقدیر شد.

 

 

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: