همزمان با هفته خوابگاه های صورت گرفت؛

بازدید رئیس دانشگاه از خوابگاه دانشجویی

765 بازدید

دکتر سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت هفته خوابگاه ها عصر روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه 1403، با حضور در  خوابگاه کوی دختران  با جمعی از دانشجویان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که با حضور دکتر احمدی معاون دانشجویی و  مدیران حوزه معاونت دانشجویی صورت گرفت، دانشجویان ساکن خوابگاه مسائل خود را در حوزه‌های مختلف از جمله تغذیه، سرویس ایاب وذهاب، امکانات رفاهی و ورزشی با رئیس دانشگاه مطرح کردند. مسئولان با شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات قول بررسی و پیگیری دادند.

معاون دانشجویی عصر روز دوشنبه  24 اردیبهشت ماه 1403 نیز در خوابگاه کوی پسران  حضور یافت و از مراکز خدماتی، رفاهی بازدید کرد و با دانشجویان ساکن خوابگاه گفت و گو کرد. در این دیدار دکتر شمس مدیریت امور دانشجویی و دکتر برومند مدیر مرکز تربیت بدنی و دیگر مدیران حوزه معاونت دانشجویی حضور داشتند..

در این بازدید معاون دانشجویی و مدیران حوزه از برخی مراکز و اماکن رفاهی اعم از نانوایی، کفاشی، بوفه و سلف توزیع غذا  در زمان توزیع شام بازدید و از نزدیک کردند و ضمن دیدار با دانشجویان با مسائل و مشکلات آنها آشنا شدند. 

پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان در نمازخانه کوی برگزار شد و دانشجویان مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.  تغذیه، سرویس ایاب وذهاب، امکانات رفاهی و ورزشی، مسائل آموزشی و پژوهشی از جمله مسائل و دغدغه های مطرح شده از سوی دانشجویان بود.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: