در جلسه هیات رئیسه دانشگاه؛

آیین تکریم و معارفه مدیر امور هیات‌علمی برگزار شد

3629 بازدید

آیین تکریم و معارفه مدیر امور هیات‌علمی، سه‌شنبه 9 آذر 1400، در جلسه هیات رئیسه دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نصیری، رئیس دانشگاه در سخنانی با قدردانی از فعالیت‌ها و خدمات دکتر فقهی در مدت مدیریت امور هیات‌علمی اظهار داشت: دکتر فقهی، جوان با اخلاقی است که در طی دوران مدیریتشان شاهد اتفاقات مهمی در حوزه تحت امرشان بودیم. با توجه به اینکه مسئولیت مهمی در خارج دانشگاه به ایشان محول شده است، مسئولیت جایگاه خطیر و مهم مدیریت امور هیات علمی به عزیز دیگری سپرده شد.

رئیس دانشگاه افزود: هرچند که برای ما حضور همکاران در دانشگاه، اولویت است اما افتخار است که همکاران ما در سطح کشور برای خدمت مفید هستند و به مدد تخصص ایشان، در سطح ملی باری از دوش جامعه برداشته شود. از اقدام‌ها و تلاش‌های ارزنده دکتر فقهی در مدت تصدی سمت مدیر امور هیات علمی دانشگاه تشکر و تقدیر می‌نمایم. امیدوارم در ظل توجهات خداوند سبحان در استمرار فعالیت‌های علمی در دانشگاه موفق و مؤید باشند. از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیقات روزافزون ایشان را مسئلت مینمایم.

دکتر نصیری، هدف از پذیرفتن مسوولیت در دانشگاه را خدمت دانست و با معرفی دکتر فخاری‌زواره، استاد دانشکد علوم شیمی و نفت به عنوان مدیر امور هیات علمی گفت: ایشان علی‌رغم مشغله فراوان با هدف خدمت، مسوولیت را پذیرفتند. همه اعضای هیات رئیسه با همدلی و همراهی، پشتیبان ایشان هستند، برای دکتر فخاری آرزوی توفیق دارم.

دکتر فقهی، مدیرسابق مدیر امور هیات‌علمی در سخنانی با قدردانی از حمایت‌های رئیس دانشگاه تاکید کرد: اگر موفقیتی حاصل شد به واسطه همراهی اعضای محترم هیات رئیسه و همکاران مدیریت امورهیات علمی محقق شد. هدفم خدمت بود و معتقدم، مهم نیست در دانشگاه چه شخصی بر مسند مدیریت و ریاست قرار می‌گیرد بلکه آنچه اهمیت دارد میزان همدلی در بین اعضای هیات رئیسه دانشگاه است زیرا هرفردی با هر توانمندی، به‌تنهایی شانس موفقیت ندارد.

دکتر فخاری زواره، سرپرست مدیریت هیات علمی؛ از حسن نظر مسئولان دانشگاه قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با حمایت اعضای محترم هیات رئیسه و همکاران دانشگاه در انجام وظایف و مسئولیت‌ها موفق باشم.

حجت‌الاسلام و المسلمین رجالی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر رسولی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و ورابط عمومی، دکتر طالب پور، معاون فرهنگی و اجتماعی؛ دکتر شکری، معاون پژوهشی و فناوری؛ دکتر فقیهی، مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت؛ دکتر شاملو، مدیر امور حقوقی در سخنانی از اقدامات و فعالیت‌های دکتر فقهی قدردانی کردند و برای دکتر فخاری آرزوی موفقیت نمودند.

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: