به همت روابط عمومی دانشگاه؛

فیلم معرفی دانشگاه شهید بهشتی به چهار زبان فارسی، انگلیسی، روسی و عربی تولید شد

2620 بازدید

فیلم معرفی دانشگاه شهید بهشتی به چهار زبان فارسی، انگلیسی، روسی و عربی تولید شد.

دکتر امیر محمد حاجی یوسفی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با اعلام این خبر افزود: مجموعه  فیلم‌های معرفی دانشگاه شهید بهشتی توسط اداره روابط عمومی ساخته شده است؛ این مجموعه با هدف معرفی و آشنایی علاقمندان فارسی زبان و غیر فارسی زبانان با دانشگاه شهید بهشتی به چهار زبان فارسی، انگلیسی، روسی و عربی تولید شده است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه با اشاره به روند ساخت و تولید مجموعه مذکور اظهار داشت: مراحل پیش تولید فیلم‌های معرفی دانشگاه از ابتدای تابستان سال جاری آغاز شد؛ با هماهنگی‌های صورت گرفته و همکاری با گروه‌های آموزشی زبانهای روسی، عربی و انگلیسی، متن فیلم‌های مذکور تهیه و ترجمه شد.

دکتر حاجی یوسفی افزود: فیلم‌برداری این مجموعه در سه پردیس اصلی دانشگاه در اوین، پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور در حکیمیه و پردیس علمی و تحقیقاتی زیراب در مازندران صورت گرفته است. نریشن و گفتار فیلم‌های معرفی دانشگاه با همکاری دانشجویان مسلط با زبان‌های روسی، انگلیسی و عربی روایت شده است.

ایشان با توضیح محتوای ارائه شده در فیلم‌های معرفی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: در این مجموعه تلاش شده است تا مخاطب ایرانی و خارجی با فضای عمومی دانشگاه، دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها و برخی از امکانات، آزمایشگاه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی و زیرساخت‌های موجود آشنا شود و همزمان اطلاعات جامعی از فعالیت‌های دانشگاه را دریافت نماید.

 

برای دریافت و تماشای فیلم‌های معرفی دانشگاه بر روی پیوندهای زیر کلیلک نمایید.

 

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: