طی سه ماه صورت گرفت؛

پاسخگویی به بیش از هزار درخواست در سامانه "گفتینو"

167مشاهدات

 

 طی سه ماه اخیر بیش از هزار درخواست در سامانه آنلاین "گفتینو" (از کتابدار بپرس) پاسخ داده شده است.

این سامانه در سایت کتابخانه مرکزی و  برای ارائه خدمات مناسب و راهنمایی کاربران به منظور استفاده از سامانه‌های کتابخانه‌ای و بانک‌های اطلاعاتی همچنین امکان تهیه و ارائه گزارش‌های مستند از خدمات ارائه‌شده و ارزیابی نحوه خدمات، راه‌اندازی شده است.

سامانه گفتینو که از مهرماه 1400 در سایت کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و موزه برای پاسخگویی آنلاین در وقت اداری و آفلاین در خارج از وقت اداری راه‌انداز شده است، در بازه زمانی مهرماه تا 6 دی ماه  سال جاری، پاسخگوی  236 مکالمه از سوی کارشناسان مربوطه به کاربران کتابخانه‌های دانشگاه بوده است. گزارش تکمیلی به پیوست جهت اطلاع علاقمندان ارائه می‌گردد.

شایان ذکر است، سامانه آنلاین گفتینو، تنها راه ارتباطی با بخش‌های سرویس‌دهی کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و موزه و پاسخگویی به سوالات کاربران  است.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: