شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود

3262 بازدید

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت از دوم تا چهارم دی ماه ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

دکتر جهانگیری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی با اعلام خبر فوق افزود: شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت از سوی وزارت علوم و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی با هدف ایجاد هم‌افزایی و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویان سراسر کشور در بخش‌های رقابتی، نمایشگاهی و بین‌الملل طی سه روز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه با برشمردن محورهای شانزدهمین جشنواره حرکت تصریح کرد: انجمن برتر، فعالیت خلاقانه، نشریه، کتاب، اختراع، کارآفرینی، مسابقه علمی، محتوای دیجیتال، بخش ویژه، انجمن آموزش محور، انجمن‌های بین رشته‌ای، انجمن پویا و سفیر حرکت محورهای جشنواره شانزدهم است که طی مراحل داوری برگزیدگان در این محورها معرفی خواهند شد.

دکتر جهانگیری با تشریح جزئیات مراسم افتتاحیه گفت: آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت روز شنبه از ساعت 8 صبح با حضور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، معاونان و مدیران این وزارتخانه در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار و سپس نمایشگاه دستاوردهای انجمن های علمی افتتاح خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از برگزاری نمایشگاه آثار انجمن های علمی خبر داد و گفت: نمایشگاه ارائه دستاوردهای انجمن های علمی طی دو روز برگزار خواهد شد و بر این اساس دانشگاه شهید بهشتی میزبان بیش از 300 دانشجو از 70 دانشگاه از سراسر کشور است. بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است.

دکتر جهانگیری از حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان از برگزیدگان این رویداد خبر داد و افزود: این رویداد به عنوان یکی از مصادیق رویدادهای نخبگانی تعیین شده است و برگزیدگان این رویداد از حمایت‌ بنیاد ملی نخبگان برخوردار خواهند شد. اهدای لوح تقدیر، جایزه نقدی و لحاظ امتیاز در جداول فعالیت‌های نخبگانی دانشجویان مستعد تحصیلی و دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی از دیگر امتیازاتی است که به برگزیدگان جشنواره اختصاص می‌یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی همچنین از برگزاری نشست‌های تخصصی خبر داد و اظهار داشت: همزمان با برگزاری نمایشگاه، هفت نشست و کارگاه تخصصی با هدف هم‌افزایی، همفکری و تعامل دانشجویان و اعضای انجمن‌های علمی در روزهای شنبه و یکشنبه اول و دوم دی‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: