دانشگاهیان شهید بهشتی در تجمع‌ اعتراض‌آمیز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند

967 بازدید

تجمع‌ اعتراضی دانشگاهیان شهید بهشتی در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، شنبه 16 دی‌ماه 1402 بعد از نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد الزهراء(س) به سمت گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

 در این تجمع  جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید بهشتی خشم و انزجارشان را نسبت به استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونستی اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، معاون دفتر نهاد نمایندگی رهبری در سخنانی ضمن عرض تسلیت و همدری با خانواده های شهدای حادثه کرمان گفت: دست جنایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در این فاجعه کاملا مشهود بوده و با پاک کردن رد خون با لباس کثیف و آلوده داعش نمی توانند از مسئولیت این جنایت شانه خالی کنند و مکافات و تنبیه و انتقام در انتظار آنان خواهد بو.

ایشان افزود: خوشحالی برخی افراد به ظاهر هموطن و عامل بیگانگان، هر چند داغی بر دلهای ما می‌نهد، اما ما را در حقانیت این مسیر مصمم تر می نماید. ایشان این اتفاقات را به صحنه ای از کربلا تشبیه نموده و اضافه کرد: همچنان که عده ای از سپاهیان عمر سعد در کربلا بالای سر پیکر علی‌اکبر (ع) فرزند عزیز اباعبدالله (ع) شادی کردند در این واقعه نیز عده ای با ابراز خوشحالی و رضایت همان مسیر را پیمودند که نشان می دهد مسیر ما از اهل بیت جدا نیست و تمسخر کنندگان شهدای حادثه تروریستی دنباله رو همان اشرار کربلا هستند.

پایان این مراسم با ذکر توسل به ائمه معصومین (س) توسط مداح اهل بیت (ع)خاتمه یافت.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: