فراخوان رویداد محتوای کودک توسط مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی

19928 بازدید

 رویداد محتوای کودک توسط مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی و مرکز نوآوری علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

​​​​​​​

رویداد محتوای کودک از سوی مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی و مرکز نوآوری علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی از بهمن‌ماه سال جاری آغاز شده است. علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد تا 25 اسفند ماه فرصت دارند ایده‌های خود را که در حوزه‌های پیشنهادی مطرح شده در سایت مرکز رشد بارگزاری نمایند.

تمرکز سنى اين رويداد بر کودکان یک تا دوازده سال است.

حوزه های پیشنهادی این  رویداد شامل  بازی های فیزیکی و دیجیتالی برای ایجاد علاقه و انگیزه کتابخوانی در کودکان، داستان سرایی در حوزه کودک، محتواهای تعاملی در حوزه کودک، تصویرسازی کتاب و محتوای کودک، پلتفرم‌های نوین کتاب کودک، نوآوری‌های فرهنگی در کتابهای کودکان، محصولات و خدمات نوآورانه در حوزه کودک، اپلیکیشن های مرتبط با کودک، کاربست فناوری های نوین (واقعیت افزوده و واقعیت مجازی) است که تیم‌های استارتاپی و نوآوری و همچنین شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه می‌توانند در این حوزه‌ها ایده‌های خودشان را ارائه کنند.

حامیان علمی رویداد محتوای کودک، دغدغه مندانه بر این باورند که می‌توان با استفاده از خلاقیت و ظرفیت‌های فناورانه و نوآورانه، بین نسل جدید، با کتاب و مطالعه رابطه موفق‌تر و مؤثرتری ایجاد کرد و کتاب را دوباره به زندگی و خانواده بازگرداند.

ایجاد تحول در ساختار کتاب‌های کودک خصوصا تحول در فرم و محتوا، نگرش مجدد به محتوای تولیدشده در این حوزه از جمله محورهای برگزاری این رویداد به شمار می‌رود.


​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: