قابل توجه متقاضیان ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی

13262 بازدید

دانشگاه بزرگ شهیدبهشتی با بیش از 60 سال قدمت یکی از دانشگاه‌های جامعِ تراز اول و برتر کشور است که هرسال پذیرای جمعی از جوانان نخبه و مستعد در حوزه‌های دانشی علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه است.

ما براین باوریم که انتخاب آگاهانه رشته و دانشگاه محل تحصیل، می‌تواند تاثیر عمیقی در آینده تحصیلی، شغلی و حرفه‌ای و بهبود کیفیت زندگی دانش‌آموزان عزیز داشته داشته باشد. برای این منظور روابط‌عمومی دانشگاه شهید بهشتی اقدام به معرفی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه در قالب بروشور، پادکست و رویداد درهای باز کرده است.

در بروشورهای معرفی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها که دربرگیرنده اطلاعات جامع و کامل در قالبی ساده و روان شامل تاریخچه، معرفی رشته‌ها، گروه‌های آموزشی، امکانات و آزمایشگاه است، سعی شده برخی شرایط مورد نیاز برای تحصیل  موفق در دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار گیرد.

«رویداد هفته درهای باز دانشگاه شهید بهشتی» در آستانه ایام اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، طی یک هفته با مشارکت 21 دانشکده و پژوهشکده با هدف آشنایی متقاضیان ورود به دانشگاه‌ها و خانواده‌های محترم ایشان با ظرفیت و توان واحدهای دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این رویداد که به صورت مجازی برگزار شد اعضای هیات رئیسه دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ ها و مدیران گروه‌های اموزشی طی دوساعت ضمن معرفی دانشکده و پژوهشکده خود، پاسخگـوی سوالات دانش‌آموزان علاقمنـد بودند.

 

راه‌های ارتباطی دانشگاه شهید بهشتی در فضای مجازی عبازتند از:

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: