برگزاری بوت کمپ تعمیرات موبایل جهت اشتغال‌زایی دانشجویان

4028 بازدید

شرکت فناوران الکترونیک فیدار(میگ میگ) مستقر در پارک دانشگاه شهید بهشتی طرحی را برای اشتغال‌زایی برای دانشجویان، دانش‌آموزان و جویندگان کار اجرایی کرده که طی آن داوطلبان با طی دوره آموزشی، در این شرکت مشغول به کار خواهند شد. 

به گفته الهام عیوض‌زاده، مدیر عامل این شرکت فناور، میگ میگ یک پلتفرم اختصاصی با قابلیت پخش زنده برای تعمیر موبایل و کامپیوتر  از جمله دستاوردهای نوآورانه این شرکت است. این پلتفرم مشتریان را قادر کرده است که از زمان دریافت موبایل و کامپیوتر تا تعمیرات آنها، کالای خود را به صورت آنلاین رهگیری کنند. این پلتفرم از سرقت اطلاعات آنها جلوگیری می‌کند و باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه مشتریان می شود.

عیوض زاده ادامه داد: گام دیگر میگ میگ اجرای طرحی با عنوان "نوآوری اجتماعی" است که  در این طرح امکان اشتغال برای دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی فراهم شده است. بر اساس این طرح کل فرآیند تعمیرات با شرایط ویژه به آن دسته از دانشجویانی که علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه هستند، توسط کارشناسان شرکت، آموزش داده می‌شود و پس از گذراندن این دوره، دانشجویان می‌توانند در میگ میگ مشغول به کار شوند. در حال حاضر دانشجویان و جویندگان کار در این طرح شرکت کرده و در حال سپری کردن دوره آموزشی خود و آماده شدن جهت اشتغال در میگ میگ پس از اتمام دوره هستند.

وی افزود: علاوه بر آن با ارتباطاتی که با برخی از نهادها برقرار کردیم، توانستیم اقشار آسیب‌پذیر را که شامل کم توانان جسمی و مالی می‌شوند، شناسایی کنیم و به آنها مراحل تعمیرات را به صورت رایگان آموزش دهیم.

به گفته عیوض‌زاده داوطلبان بدون نیاز به پیش‌زمینه در این حوزه و با شرایط ویژه پرداخت می‌توانند در این بوت کمپ که طی دوماه و نیم و 60 ساعت آموزشی با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود شرکت کنند. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 22407570 و 09366840330 تماس بگیرید.​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: