سرپرست جدید پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور منصوب شد

5082 بازدید

جلسه انتصاب سرپرست جدید پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور با حضور دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه و حجت الاسلام و المسلمین رجالی، مسئول نهاد  نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه؛ چهار‌شنبه 23 شهریور 1401 در حوزه ریاست برگزار شد.

​​​​​​​

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  دکتر نصیری، رئیس دانشگاه؛ در این جلسه با قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های رئیس پردیس عباسپور اظهار داشت: از اقدام‌ها و تلاش‌های ارزنده دکتر برزوئی در مدت تصدی سمت سرپرست پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم ایشان در ظلّ توجهات خداوند سبحان در استمرار فعالیت‌های علمی در دانشگاه موفق و مؤید باشند. توفیق روز‌افزون ایشان را از درگاه ایزد منّان مسئلت می‌نمایم.

رئیس دانشگاه در ادامه با معرفی دکتر مجید زندی، دانشیار دانشکد مهندسی مکانیک و انرژی به عنوان سرپرست جدید پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور بیان داشت: برای آقای دکتر زندی آرزوی توفیق دارم؛ امیدوارم ایشان با تلاش مستمر در چارچوب سیاست ها و برنامه های دانشگاه کوشا باشند و با هماهنگی سایر همکاران و با استمرار برنامه‌ریزی‌های انجام شده، همه ظرفیت‌ها و امکانات علمی موجود را به منظور پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور بهکار گیرند و با حرکت در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه، زمینه ارتقا و اعتلای دانشگاه را فراهم سازند.

رئیس دانشگاه، بر تلاش برای ارتقای کمی و کیفی پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور به مجموعه‌ای فنی در تراز پردیس‌های فنی دانشگاه‌های برتر کشور با همکاری واحدهای آموزشی و پژوهشی مستقر در آن پردیس و ارائۀ برنامه جامع و همه‌جانبه برای پویا ساختن آن مجموعه؛ فراهم‌ساختن زمینه‌های ایجاد شعبه‌ای از پارک علم و فناوری در آن پردیس با همکاری واحدهای آموزشی و پژوهشی مستقر در آن مجموعه با هماهنگی با پارک علم و فناوری دانشگاه؛ و همچنین توسعه فعالیت‌های مرکز آموزش‌های تخصصی تاکید کرد.

دکتر نصیری، با اشاره به سیاست‌های کلان و بلند مدت دانشگاه برای ارتقا جایگاه پردیس فنی و مهندسی عباسور، خواستار برنامه‌ریزی برای معرفی مدیران واحدهای آموزشی، پژوهشی، اداری، فرهنگی و دانشجویی برای تصدی مسئولیت‌های پردیس (با هماهنگی معاونان مرتبط دانشگاه) به رئیس دانشگاه؛ همکاری و هماهنگی با معاونان محترم دانشگاه در کلیۀ حوزه‌های مرتبط؛ تلاش برای فعال‌سازی ارتباطات علمی و اجرایی پردیس با سازمان‌ها و مؤسسات صنعتی و برنامه‌ریزی برای مشارکت واحدهای پردیس در پروژه‌های صنعتی و طرح‌های برون دانشگاهی؛ تلاش برای تأمین منابع به منظور انجام پروژه‌های عمرانی؛ مدیریت پیاده‌سازی برنامه‌های بهبود عملکرد در واحدهای پردیس و همچنین طراحی، تدوین و اجرای برنامه‌های پنجساله پردیس تحت برنامه کلان پنجساله دانشگاه شد.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: