پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار می کند:

بوتکمپ حسابداری مالی، ویژه بازار کار

3109 بازدید

پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به همراه شرکت پرتو آبی از شرکتهای مستقر و شرکت هم آفرین از کارگزاران پارک علم و فناوری، بوتکمپ "حسابداری مالی ویژه بازار کار" را در بهار 1402 بصورت حضوری برگزار می‌کند.

به گفته دکتر علی اصغر سعدآبادی معاون پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، حسابداری از جمله مشاغلی است که حتی با تغییرات گسترده ای که در حوزه های مختلف فناوری، اجتماعی و اقتصادی صورت گرفته، پرتقاضا است و درآمد های بالایی را برای افراد به همراه دارد. برای افرادی که تمایل دارند در این حرفه مشغول به کار شوند دانش اولیه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و لازم است که این افراد بتوانند این دانش را به صورت عملی نیز اجرا کنند.

به گفته سعدآبادی از مهم‌ترین اهداف محتوای آموزشی که در قالب بوتکمپ برای علاقمندان به این شغل در نظر گرفته شده، توانمندسازی و تسلط کامل شرکت کننده بر مفاهیم حسابداری و قانون تجارت و ایجاد فرصت کاریابی و استخدام افراد پس از ارزیابی و پایان دوره آموزشی است.

معاون پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی افزود: یکی از ویژگی های مثبت حسابداری جدای از پایداری فرصت‌های شغلی در این حوزه، پتانسیل کارآفرین شدن است زیرا بسیاری از اشخاص علاقمند هستند پس از آموزش یک حرفه و کسب مهارت، بتوانند ضمن استخدام شدن پس از مدتی قادر باشند کارآفرینی کنند و ازاین طریق بتوانند درآمد داشته باشند. دانشجویان و علاقمندان می‌توانند با شرکت در این دوره مهارت‌های حسابداری و مالی خود را ارتقا داده و فرصت کاریابی و اشتغال خود را ایجاد کنند. همچنین به شرکت کنندگان در پایان دوره گواهی معتبر حضور در دوره توسط پارک علم و فناوری اعطا خواهد شد که با استفاده از آن می‌توانند توانمندی خود را اثبات کنند و فرآیند کاریابی برای آنها سهل الوصول‌تر گردد. زودبازده بودن بوتکمپ حسابداری این امکان را فراهم می‌کند تا افراد سریعتر وارد بازار کار شده و از مهارت‌های کسب شده کسب درآمد کنند.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: