پیام رئیس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت شهادت سید‌‌‌حسن‌‌نصرالله

186 بازدید

دکتر سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی با صدور پیامی شهادت سید‌‌‌حسن‌‌نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت. ایشان بر انتقام خون مبارزین مقاومت، سیدحسن‌نصرالله و سردار سلیمانی تاکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

تاریخ بشریت مملو از مردان و زنانی است که نه تنها اسطوره و الگوی زمان خویش هستند بلکه برای نسل‌های آینده خود نیز نمونه و سرمشق می‌باشند. امروز همه در غم از دست دادن یکی از اسطوره‌ها، سیدالشهدای مقاومت، عالِم وارسته سید‌‌‌حسن‌‌نصرالله که بدست شب‌پرستان پلید، نامردانه و بزدلانه شهید شد به سوگ نشسته ایم.

چندی پیش که در یک سفر کوتاه توفیق داشتم به محضر ایشان برسم و شاید قریب دو ساعت این ملاقات طول کشید از او چهره‌ای مصمم، مقتدر، عالم، کاردان، برنامه‌ریز و همچنین تسلیم در مقابل آنچه خداوند مقدر کرده است، یافتم که این خصوصیات را فقط در مردان خاص و الهی می توان دید و او از خویش به نمایش گذاشت.

اینگونه بود که همه مردم لبنان از مسلمان و غیر مسلمان قلباً به او عشق می ورزیدند و شاید می‌توان گفت که رهبری معنوی برای کلیه مردم لبنان بود. رهبری خدایی، اخلاقی، مبارز، وطن‌پرست و دلسوز. او فقط دبیر کل حزب الله نبود، دغدغه آموزش، پژوهش، رشد، رفاه همه مردم لبنان را داشت. اینگونه بود که رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی نتوانست او را تحمل کند و با بیش از 85 تن بمب سعی کرد این سد بزرگ را از سر راه خود بردارد و نمی‌دانست که پشت این سد، دریایی خروشان وجود دارد که سیلش رژیم صهیونیستی را ویران و ناپدید خواهد کرد.

شهادت این اسوه تقوی، خودساختگی و مبارز را به محضر حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرج الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف و بزرگ لبنان بالاخص مبارزان حزب‌الله و امت بزرگ اسلام در سراسر جهان تبریک و تسلیت عرض می کنم و به رژیم جعلی و منحوس و پوسیده غاصب صهیونیست اعلام می دارم، آنچه ما شاهد هستیم تلاش رژیم درحال مرگی است که برای بقای خود به هر جنایتی، از کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان و تخریب اندوخته‌های ملت‌های دیگر دست می‌زند تا زنده بماند. او نمی‌داند که قبلا مرده است و امروز حتی هم‌پیمانانش نیز به حیات او امید ندارند. باید کار را تمام کرد، ما به حول قوه الهی خواهیم آمد و در قدس به امامت امام امت، نماز خواهیم خواند و انتقام خون مبارزان مقاومت، سیدحسن‌نصرالله، اسماعیل هنیه و سردار دلهایمان سردار سلیمانی را خواهیم گرفت.  

 سید‌محمودرضا آقامیـری

 رئیس دانشگاه شهید بهشتی

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: