پیام رئیس دانشگاه شهید بهشتی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

32849 بازدید

دکتر سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حماسه هشت سال دفاع مقدس را ودیعه‌ای الهی و سرمایه ارزشمند اجتماعی برای ملت شریف ایران دانست.

به گزارش روابط عمومی، متن پیام رئیس دانشگاه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمــن الرحیـــم

سی و یکم شهریور ماه، یادآور دوران شکوهمندی از حماسۀ ایثار، مقاومت و فداکاری دربرابر هجوم کینه‌توزانه دشمن تا بن دندان مسلح است و در این رهگذر، الطاف خفیه و جلیه خداوند است که در رهبری داهیانه رهبرکبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، وحدت بی‌نظیر ملت و فداکاری مثال زدنی فرزندان شجاع آن تجلی یافت بگونه‌ای که دشمن بعثی و امپراطوری نظام سلطه دریافت که از آنچه دسیسه نموده، هیچ طرفی نبسته است.

حماسه هشت سال دفاع مقدس به عنوان ودیعه‌ای الهی و سرمایه ارزشمند اجتماعی ملت شریف ایران، همچنان پس ازگذشت سالهای متمادی، در قله افتخارات تاریخی این مرز و بوم می‌درخشد و برگ زرّین و مشعشعی از تاریخ پرشکوه این مرز و بوم را رقم زده‌ است.

سلام و درود بی پایان خداوند متعال بر شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و رضوان و رحمت بی‌انتهای الهی بر مقتدا و رهبر شهیدان، حضرت امام خمینی (ره ).

اینجانب با نکوداشت یاد امام بزرگوار (ره) وایثارگری دلاورمردان و شیرزنان این مرز و بوم ، از حضرت احدیت برای شهیدان والا مقام، بهشت جاودان و برای جانبازان سرافراز، شفای عاجل و برای رزمندگان و آزادگان غیور، پاداش نیکو و برای خانواده های معزز ایشان، صبر و شکیبایی و اجرجزیل مسئلت دارم.

 امید آنکه شمیم خوش ایثار، جهاد و شهادت، همواره جامعه اسلامی به ویژه فضای دانشگاهی را بهره مند سازد و از برکات آن  شاهد بالندگی، پیشرفت و بهروزی روزافزون سرزمین سرافرازمان، ایران اسلامی باشیم.

                                         سیـد محمودرضا آقامیـری  

                                       رئیـس دانشـگاه شهیـــد بهشتـــی

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: