پیام رئیس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح

3094 بازدید

دکتر سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در پیامی میلاد حضـرت عیــسی مسیــح علیــه‌السـلام و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت. 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« إِذْ قَالَتِ الْمَلَائِكَةُ يَا مَرْيَمُ إِنَّ اللَّهَ يُبَشِّرُكِ بِكَلِمَةٍ مِنْهُ اسْمُهُ الْمَسِيحُ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ وَجِيهًا فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَمِنَ الْمُقَرَّبِينَ  »

« آیه 45 سوره آل عمران»

فرخنده میلاد پیامبر حقیقت، صلح و مهربانی حضرت عیسی (علیه السلام) پیام‌آور صلح و آشتی و پرچمدار مهرورزی و نوع‌دوستی و همچنین فرارسیدن عید کریسمس به عنوان جشن شادمانی مسیحیان را به همه موحدان و هم وطنان مسیحی به ویژه دانشجویان و استادان عزیز دانشگاه شهید بهشتی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در روزگار سخت کنونی که نسل‌کشی مسلمانان و حمله به مسیحیان و کلیساهای غزه شاهدی بر خشونت، وحشیگری و اهانت رژیم اشغالگر اسرائیل به ادیان آسمانی است، آحاد بشریت بیش از پیش نیازمند مودت، دوستی و تحقق پیام‌های نورانی و آسمانی رسولان الهی است. چشم امید همه به صلح و همزیستی بین پیروان ادیان ابراهیمی و رفع ظلم و بی عدالتی است.

برای همگان، به خصوص پیــروان دین و آییـن حضـرت عیــسی مسیــح علیــه‌السـلام، سالی توأم با سلامتی، شادی و بهـروزی آرزومنـدم.

سید محمودرضا آقامیری

رئیس دانشگاه شهید بهشتی

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: