رئیس دانشگاه شهید بهشتی با صدور پیامی یوم‌الله ۲۲ بهمن را تبریک گفت

1432 بازدید

دکتر سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در پیامی یوم‌الله بیست و دوم بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت. ایشان در این پیام برحضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

یوم‌الله بیست و دوم بهمن پنجاه و هفت، سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ای عطف در روند مبارزات ملت بزرگ ایران و سرآغازی تازه‌ در حیات اجتماعی بشر و رویای تحقق یافته ستم دیدگان است. روزی که اراده ملت با زعامت رهبری آگاه و شجاع و در سایه رهنمون‌های رهایی بخش اسلام بر حکومت ظلم، تبعیض، فساد، خودکامگی و سرسپردگی پیروز شد.، بیست و دوم بهمن ماه، یادآور جان فشانی‌های مردمی‌ست که با تقدیم جان خویش، جهان را به قبول مظلومیت دیروز و پذیرش شکوه و عظمت امروز خویش واداشته است. این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز، آغاز گشوده شدن افق های تازه‌ای از استقلال، خودباوری، شکوفایی و پیشرفت مقابل دیدگان جهانیان و ملت آگاه و سرافراز ایران است.

اکنون که ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد علی‌رغم تمام فشارها، دسیسه‌ها و محدودیت‌هایی که نظام‌های استکباری برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده‌اند، این نظام به لطف الهی و با رهبری‌ داهیانه مقام معظم رهبری توانسته است با اقتدار در مسیر بالندگی و پیشرفت ، همچنان پرچم‌دار استقلال، آزادی و مبارزه با نظام‌های استکباری باشد.

اینک در چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام شهیدان با تقدیم زیبنده‌ترین مراتب تبریک و تهنیت به ملت رشید ایران که هماره دل در گِرو آزادی و آبادی این مرز پُرگوهر داشته و دارند، از خانواده فهیم و فرهیخته دانشگاه شهید بهشتی اعم از رؤسا،کارکنان (یاوران علمی)، استادان، دانشجویان، دانش‌پژوهان، پژوهشگران، فناوران و همه‌ی ارجمندانی که شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی در راه اعتلا و پیشرفت علمی و پژوهشی ایران اسلامی هستند، دعوت می‌نمایم تا همانگونه که با شور و شعوری شگرف در تمامی نقاط عطف و عرصه‌های حسّاس، حضوری زنده و ارزنده داشته‌اند، در پاسداشت مجاهدات امام و شهدا و نگاهداشت ثمرات شجره طیبه انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دوشادوش ملت بزرگ ایران و در صفوف به‌هم‌ پیوسته، حضوری پرشور، انقلابی و حماسی داشته و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور باشکوه و ایجاد وحدت و اتحاد را مدنظر قرار دهند.

بار دیگر در ایام دهه مبارک فجر بر روح ملکوتی امام راحل (قدس الله نفسه الشریف) درود می‌فرستیم و یاد و نام همه شهیدان و مجاهدانی که در پیروزی انقلاب و سپس در استقرار و دفاع از نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف نقش آفریدند را گرامی می‌داریم.

           سید محمودرضا آقامیری        

  رئیـس دانشگاه شهیــد بهشتــی

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: