چهارمین دوره طرح صدف ویژه دانشجویان شهید بهشتی تهران آغاز شد

7745 بازدید

چهارمین دوره طرح صدف از ۱۳ اردیبهشت تا ۱۷ خرداد در دانشگاه شهید بهشتی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه و معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس، استادان و مدیران شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها در حال برگزاری است.

براساس اعلام روابط عمومی چهارمین دوره طرح صدف، چهارمین دوره طرح توانمند سازی صدف از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه شهید بهشتی تهران ویژه دانشجویان این دانشگاه با حضور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس، استادان و مدیران شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها افتتاح شد.

دکتر مجتبی جباری، معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس گفت: این طرح هر ساله از سال ۱۳۹۶ در حال برگزاری است و توانسته رابطه‌ای میان دانشجویان و افراد مستعد در تمامی حوزه‌ها با شرکت‌های دانش بنیان باشد.

دکتر جباری پور افزود: پس از اتمام هر دوره، اکثر فراگیران موفق به افتتاح یک شرکت دانش بنیان شده‌اند و یا در یکی از شرکت‌های دانش بنیان مشغول به کار شده‌اند.

مهندس امیر عاشوری، مدیر اجرایی دوره‌های صدف ضمن اشاره به اینکه این دوره برای کلیه افراد شرکت کننده رایگان است، افزود: این دوره به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی، سامانه صدف و پارک علم و فناوری پردیس به مدت ۸۰ ساعت در قالب ۳۰ روز برگزار خواهد شد.

مهندس عاشوری ادامه داد: در این دوره فراگیران یازده کارگاه مقدماتی و تخصصی می‌گذرانند که شامل خودشناسی، تحلیلی عمومی خود شناسی، طراحی مسیر حرفه‌ای مقدماتی، تحلیل اختصاصی نتایج آزمون شخصیت شناسی، ارتباطات و فنون مذاکره، سفری به آینده، ۰ تا ۱۰۰ ساخت پادکست، طراحی مسیر حرفه‌ای پیشرفته، سیستم‌های پیچیده و رزومه‌نویسی و مصاحبه شغلی است.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: