جشن دانش‌آموختگی سال ۱۴۰۲ دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد

10749 بازدید

جشن دانش‌آموختگی سال ۱۴۰۲ دانشگاه شهید بهشتی، صبح شنبه سوم تیرماه  ۱۴۰۲  با حضور جمع کثیری از دانشجویان و خانواده‌های محترم ایشان در فضایی شاد و صمیمی در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این آیین دانشجویان  دانشکده‌های  مهندسی برق(قدرت)؛ مهندسی برق (الکترونیک)؛ مهندسی و علوم کامپیوتر؛ آب، عمران و محیط زیست؛ مکانیک و انرژی؛ مهندسی هسته‌ای؛ فناوریهای نوین و هوافضا؛ علوم زمین؛ علوم شیمی و نفت؛ فیزیک؛ لیزر و پلاسما؛ مطالعات بنیادین علم و فناوری؛ مطالعات میان رشته‌ای قرآن؛ علوم و فناوری پزشکی؛ گیاهان و مواد اولیه دارویی؛ مرکز تحقیقات پروتئین؛ فضای مجازی؛ علوم شناختی و مغز؛ خانواده؛ علوم‌محیطی و بین‌الملل دانش آموختگی‌شان را جشن گرفتند.

دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه؛ حجت الاسلام و المسلمین رجالی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری و دکتر انوشه، روانشناس سخنرانان آیین دانش آموختگی دانشگاه بودند.

اجرای موسیقی سنتی، تقدیر از فعالان فرهنگی، قرائت سوگندنامه و پخش کلیپ از جمله بخش‌های متنوع این مراسم بود.

شایان ذکر است این جشن از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی، ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و دکتری ورودی 1398 و کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰ و طی دو روز به تفکیک دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها در تالار ابوریحان مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه برگزار می‌شود.

عصر روز شنبه از ساعت 17 تا 19، جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشکده‌های معماری و شهرسازی، ادبیات و علوم انسانی، اقتصاد و علوم سیاسی، حقوق، علوم زیستی و فناوری و همچنین صبح روز یکشنبه 4 تیرماه،  دانش آموختگی دانشجویان دانشکده‌های مدیریت و حسابداری، علوم تربیتی و روانشناسی، علوم ورزشی و تندرستی، الهیات و ادیان، علوم ریاضی برگزار می شود.

 

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: