معرفی دانشکده ها و پژوهشکده ‌های دانشگاه شهید بهشتی ویژه داوطلبان ورود به دانشگاه

10225 بازدید

روزهای گرم مردادماه هرسال موسم اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری و انتخاب رشته برای متقاضیان واجد شرایط است. روزهای سرنوشت‌سازی که داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و خانواده‌های محترمشان سخت در تلاش هستند با انتخاب رشتۀ آگاهانه و دانشگاه محل تحصیل، آینده روشنی را برای خود ترسیم نمایند. انتخاب رشتۀ آگاهانه از یک سو ارتباط مستقیم با شناخت صحیح از علاقمندی‌ها و استعدادهای شخصی و از دیگر سو نیازمند دریافت اطلاعات دقیق و آگاهی از ویژگی‌های رشته‌های تحصیلی و توان و ظرفیت‌های دانشگاه محل تحصیل دارد.

دانشگاه شهید بهشتی با بیش از شصت سال قدمت، در زمره برترین دانشگاه‌های کشور با برخورداری از اعضای هیئت علمی متخصص، امکانات علمی و پژوهشی و مراکز تحقیقاتی، در مقاطع  تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا میزبان جوانان نخبه و مستعد کشور است.

این دانشگاه در فضایی بالغ بر 131 هکتار در سه پردیس در اوین، فنی و مهندسی شهید عباسپور در حکیمیه و علمی تحقیانی زیراب در استان مازندران با 20 دانشکده، 10 پژوهشکده، 6 مرکز تحقیقاتی، 95 گروه آموزشی و پژوهشی، چندین قطب علمی و هسته پژوهشی با قوت به فعالیت علمی و پژوهشی خود ادامه می‌دهد.

روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی برای آشنایی با دانشگاه، دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها، مجموعه‌ای را در قالب بروشور، پادکست و فیلم تهیه کرده است. داوطلبان عزیز آزمون سراسری در بروشورها به صورت فایل متن همراه با عکس و در فیلم‌ها در قالب تصاویر اطلاعات مفیدی از رشته‌های تحصیلی، امکانات علمی، آزمایشگاهی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی دانشکده ها و پژوهشکده های مختلف دریافت خواهند کرد.

همچنین در صفحات زیر اطلاعات مفیدی برای آشنایی با پردیس‌ها و امکانات خوابگاه‌ها در دسترس علاقمندان قرار دارد.

برای همه داوطلبان عزیز آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم با آغاز سال تحصیلی، صحن مقدس دانشگاه شهید بهشتی چون سالیان گذشته پذیرای جوانان نخبه، پرتلاش و برومند ایران عزیز باشد تا دست در دست هم برای آبادانی و سربلندی سرزمینمان گام برداریم.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: