رئیس اداره روابط عمومی:

سی و چهارمین جشن دانش‌آموزان ممتاز همکاران دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود

25889 بازدید

سی و چهارمین جشن دانش‌آموزان ممتاز همکاران دانشگاه شهید بهشتی در سال 1402 با عنوان «یک روز شـــاد» روز پنجشنبه 30 شهریور برگزار می‌شود.

دکتر امیرمحمد حاجی‌یوسفی، رئیس اداره روابط‌عمومی و اطلاع‌سانی با اعلام خبر فوق افزود: در ایام فرخنده ماه ربیع‌الاول و در آستانه آغاز سال تحصیلی، سی و چهارمین جشن دانش‌آموزان ممتاز همکاران دانشگاه شهید بهشتی با برپایی جشنواره‌ای با محتوای فرهنگی و شاد به همت روابط عمومی دانشگاه، روز پنجشنبه 30 شهریورماه از ساعت 13 تا 19 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه برگزار می‌‌شود.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی با تشریح جزئیات جشن مذکور اظهار داشت: در جشن امسال برنامه در دو بخش اجرا خواهد شد. در بخش اول از ساعت 13 تا 16 در قالب جشنواره فرهنگی و سرگرمی با برپایی غرفه‌های متعدد، پذیرای خانواده های محترم همکاران دانشگاه شهید بهشتی بهشتی خواهیم بود. حداقل 10 ایستگاه شاد در سه سطح کودک، نوجوان و بزرگسال شامل غرفه‌های مدرسه میکروسکوپی، اوریگامی، شعر و قرآن، نقاشی خلاقانه، بازی‌های فکری، گریم کودک، مشاوره و روانشناسی و اجرای مسابقات ورزشی و سرگرمی ... لحظات شاد و مفرحی را برای دانش آموزان ممتاز و خانواده های ایشان فراهم می‌کند. 
دکتر حاجی‌یوسفی ادامه داد: تلاش کردیم در برپایی غرفه‌ها از ظرفیت و توان بخش‌های مختلف دانشگاه بهره‌مند شویم از این رو با مذاکره‌ صورت گرفته با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دوتن از مشاوران متخصص در حوزه کودک و نوجوان آماده ارائه مشاوره به خانواده‌های محترم هستند. همچنین کتابخانه کودک که به صورت تخصصی در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه فعالیت دارد نمایشگاهی از آثار نقاشی فرزندان همکاران دانشگاه برپا خواهد کرد. با تمهیدات صورت گرفته، متخصصان کتابخانه کودک، غرفه‌ای برای قصه‌گویی به‌صورت گروهی خواهند داشت و دانش‌آموزان عزیز داستان جذابی را با روایت قصه‌گو خواهند شنید. با همکاری 3 واحد فناور پارک علم و فناوری دانشگاه، غرفه‌ای برای اجرای بازی‌های مهارتی اختصاص یافته است.
وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای ایجاد لحظات مفرح برای همکاران محترم دانشگاه تصریح کرد: ایجاد فضای شاد برای دانش‌آموزان و خانواده‌های عزیز ایشان یکی از اهداف برگزاری جشنواره است به این منظور با همکاری مرکز تربیت بدنی ایستگاه ورزشی با برگزاری مسابقه‌های متنوع دایر خواهد بود. در غرفه بازی، با حضور «گروه نمایشی عموشکلات»، نونهالان امکان مشارکت در انواع بازی‌های فکری و سرگرمی را خواهند داشت. در غرفه کاردستی، دانش آموزان فرصت این را دارند تا زیر نظر مربی، کاردستی‌های خلاقانه طراحی و اجرا نمایند. همچنین در غرفه اوریگامی، دانش‌آموزان یاد خواهند گرفت با تا زدن کاغذ طرح‌های هنرمندانه، ساده و خلاقانه بسازند.
دکتر حاجی‌یوسفی از برگزاری غرفه قرآن خبر داد و گفت: در این غرفه که با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتمماعی و پژوهشکده مطالعات میان رشته ای قرآن دایر می‌شود، شرایطی فراهم شده تا دانش‌آموزان حافظ قرآن و علاقمند به مباحث قرآنی در مسابقات جذاب شرکت‌کنند و جایزه دریافت نمایند. در غرفه "مدرسه میکروسکوپی"، دانش‌آموزان علاقمند می‌توانند با راهنمایی دانش‌آموختگان پژوهشکده لیزر و پلاسما دانشگاه، اطلاعات علمی خود را از دنیای شگفت‌انگیز زیر میکروسکوپ ارتقا دهند.
رئیس اداره روابط عمومی با تشریح بخش دوم سی و چهارمین جشن دانش آموزان بیان داشت: در بخش دوم این مراسم و پس از ایستگاه شادی، جشن دانش‌آموزان ممتاز از ساعت 16 در سالن ابوریحان مرکز همایش‌ها پیگیری می‌شود. سخنرانی ریاست محترم دانشگاه، اجرای گروه‌های نمایشی، تقدیر از دانش آموزان ممتاز 12 لوحی و برگزیدگان کنکور سراسری و المپیادهای علمی، برگزاری مسابقه و ثبت عکس دسته جمعی از بخشهای مختلف این مراسم خواهد بود.
دکتر حاجی یوسفی در پایان با دعوت از همکاران برای حضور در این جشن اظهار داشت: برگزاری جشن دانش‌آموزان ممتاز، فرصت مغتنمی برای اعضای خانواده بزرگ دانشگاه شهید بهشتی است تا به بهانه جشن گرفتن تلاش‌ و زحمات یکساله فرزندان دلبندمان، در محفلی صمیمی، دوستانه و شاد گردهم آییم و لحظات خاطره‌انگیزی را در کنار خانواده به یادگار ثبت نماییم. از  همه همکاران محترم دانشگاه شهید بهشتی و خانواده‌های عزیز ایشان صمیمانه برای حضور در جشن دانش‌آموزان ممتاز دعوت می نمایم. امیدوارم روز پنجشنبه در کنار هم اوقات بسیار دلپذیری داشته باشیم. 


 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: