با حضور سرپرست دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد،

بررسی مسائل فرهنگی دانشگاه در نشست صمیمانه با اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت

6196 بازدید

نشست هم‌افزایی با محوریت بررسی مسائل فرهنگی با حضور دکتر آقامیری، سرپرست دانشگاه شهید بهشتی؛ و اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری، شنبه 30 اردیبهشت 1402 برگزار شد.

دکتر آقامیری، سرپرست دانشگاه شهید بهشتی با مهم ارزیابی کردن تاثیرات فرهنگی و رسالت مهم دانشگاه گفت: جامعه از دانشگاه شهید بهشتی به عنوان یک دانشگاه جامع و قوی، انتطارات متفاوتی دارد. با توجه به تاثیرگذاری دانشکده مدیریت در بخش های کلان کشور اعم از سرمایه گذاری، کارآفرینی و اقتصاد، انتظار می رود در مسائل و دغدغه های فرهنگی نیز فعال و اثرگذار باشند.  

وی با اشاره به تدوین سند تحول دانشگاه افزود: پس از تصویب طرح تحول دانشگاه توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، این طرح برای اجرا ابلاغ شده است. در این طرح 7 مرجعیت و اولویت در نظر گرفته شده که در راستای مسیر گذشته اما با تطبیق آن با شرایط موجود حرکت خواهیم کرد.

دکتر آقامیری بر هویت و ارتقای آن در میان جوانان تاکید کرد و از همه همکاران خود خواست برای حفظ هویت  ایرانی-اسلامی و خاک کشور در حوزه مسائل فرهنگی در کنار ارتقای آموزشی تاثیرگذار باشند.

دکتر جهانگیری، معاون فرهنگی دانشگاه در سخنانی با اشاره به ظرفیت‌های علمی و فرهنگی گفت: با مراجعه به دانشکده‌های مختلف با آنها درباره مسائل فرهنگی و اجتماعی مشورت و نظرات شان را جویا شدیم. در برگزاری نشست های فرهنگی دو هدف را دنبال می کنیم؛ نخست اینکه اعضای هیئت رئیسه و هیئت علمی هر دانشکده چگونه می‌توانند در اجرای برنامه‌های فرهنگی مشارکت کنند. دوم؛ در هر دانشکده تجربیاتی نهفته است که در برنامه‌ریزی کلان دانشگاه می‌توانند بسیار یاری‌رسان باشند.

در ادامه این نشست، اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دغدغه‌های خود را درخصوص موضوعات مختلف از جمله مسائل فرهنگی با ریاست دانشگاه مطرح کردند.

در این نشست دکتر سعیدی، معاون آموزشی دانشگاه؛ دکتر جهانگیری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه همراه با سه تن از مدیران معاونت فرهنگی و دکتر حاجی یوسفی رئیس روابط عمومی دانشگاه حضور داشتند.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: