با هدف بررسی راه‌های گسترش و توسعه همکاری‌‌های مشترک،

جلسه هم‌اندیشی برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه شهید بهشتی و سازمان صدا و سیما برگزار شد

1996 بازدید

 

 

جلسه هم‌اندیشی برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه شهید بهشتی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، سه‌شنبه هشتم آذر 1401 برگزار شد.

​​​​​​​به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه، در این نشست که با هدف بررسی راه‌های گسترش و توسعه همکاری‌‌های مشترک آموزشی و پژوهشی برگزار شد دکتر ابطحی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه با معرفی دانشگاه شهید بهشتی، توان، ظرفیت‌ها و امکانات و جایگاه دانشگاه را برشمرد و توضیحاتی در خصوص حوزه‌های دانشی ارائه داد و فعالیت پژوهشکده‌های تخصصی و بین‌رشته‌ای را از ویژگی‌های مهم دانشگاه شهید بهشتی دانست.

دکتر حاجی یوسفی، رئیس اداره روابط‌عمومی دانشگاه به سابقه فعالیت‌های مشترک دانشگاه و صدا و سیما اشاره کرد و چالش‌های پیش رو برای ایجاد رابطه نهادینه را در این حوزه  بررسی و تحلیل کرد.

آقای محمد ایرانی، مدیر ارتباطات آموزشی سازمان صدا و سیما نیز در سخنانی ضمن معرفی بخش‌های بخش‌های مختلف و حوزه فعالیت این سازمان از آمادگی صدا و سیما برای توسعه تعامل با دانشگاه‌ها و مراکز علمی خبر داد.

دکتر صدیقه السادات معین، مدیر طراحی و ارزشیابی سازمان صدا و سیما با تاکید بر تعمیق ارتباط با پژوهشگران و محققان دانشگاه اظهار داشت: براساس رویکردهای سازمان هدف این است که از آخرین نتایج یافته‌های دانشگاه‌ها در تولیدات رسانه بهره بگیریم؛ دستاوردهای حوزه علوم‌شناختی از بخش‌های مهم است که می‌توان در تولیدات بخش‌های مختلف صدا و سیما استفاده کرد.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: