معان دانشجویی دانشگاه،

دانشگاه شهید بهشتی در حوزه ورزش قهرمانی بر نگین دانشگاه‌های کشور می‌درخشد

453 بازدید

مراسم افتتاحیه هشتمین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، چهارشنبه 26 اردیبهشت با حضور جمعی از متخصصان و دانشجویان در تالار ابوریحان مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه برگزار شد.

هشتمین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی با شعار "حرکت به‌سوی دانشگاهی شاداب، فعال و سالم با فعالیت بدنی کافی و منظم" به همت حوزه معاونت دانشجویی و مرکز تربیت بدنی بمدت دو روز در حال برگزاری است.

دکتر محمود احمدی، معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی با اشاره به سابقه برگزاری همایش دانشجویی علوم ورزشی گفت: این همایش هر دوسال یکبار در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود و در حال حاضر با سابقه‌ترین و معتبرترین همایش علمی دانشجویی کشور است و حتی در ایام کرونا متوقف نگردد و غیرحضوری برگزار شد.  

معاون دانشجویی دانشگاه با ارائه گزارشی از تعداد مقالاتی اراسال شده به دبیرخانه همایش هشتم اظهار داشت:برای همایش امسال بیش از ۵۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش واصل شد و مقالات منتخب توسط داوران در پنل های تخصصی با حضور دانشجویان ارائه می‌شود. 

دکتر احمدی به دریافت نشان طلایی ترویج ورزش همگانی توسط دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد و تصریح کرد: دانشگاه شهید بهشتی با داشتن صدها قهرمان جهانی، المپیکی و کشوری در رشته های مختلف ورزشی سال گذشته به عنوان اولین دانشگاه در کشور موفق به دریافت نشان طلایی ترویج ورزش همگانی از فدراسیون ورزش همگانی شد و در حوزه ورزش قهرمانی با کسب بیش از 250 مدال بر نگین دانشگاه‌های کشور می‌درخشد.

وی افزود: دانشگاه شهید بهشتی برنامه‌های متنوع حفظ و ارتقاء سطح سلامت و تناسب بدن، گسترش دامنه اوقات فراغت، تقویت رفتار فردی و اجتماعی در محیط ورزش، افزایش دسترسی به برنامه ها و امکانات ورزشی به ویژه در خوابگاه ها، حضور پر رنگ در مسابقات قهرمانی، المپیاد های ملی و بین‌المللی و لیگ‌های معتبر ورزشی، بهبود سرانه فضاهای ورزشی و تاسیسات و امکانات ورزشی دانشگاه، توسعه نهضت داوطلبی در ورزش با گسترش دامنه حمایت از فعالیت های انجمن های ورزشی دانشجویی، توسعه محبوبیت دانشگاه در جامعه از طریق ورزش، ارتقای ساختار تشکیلاتی مرکز تربیت بدنی و بهبود کیفیت و کمیت منابع انسانی ورزش دانشگاهی از اهداف اصلی این دانشگاه با قدمت در بخش ورزش است.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: